Discussie forum over de Meteobridge / Meteohub. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Gerrit
#70852
Hallo.

Is het mogelijk om gegevens van meteobridge te uploaden naar meteoplug.
het gaat dan om de volledige versie van meteoplug.

Ik lees dat het wel moet kunnen maar kan er niet achter komen hoe.

mvg,
Gerrit
Door WSParkstad
#70853
Heb je een meteobridge pro of de eerste versie van Meteobridge?

Ik neem zelf aan dat het de eerste versie is en geen Pro is anders had je het wel erbij geschreven.

Dat gaat zeker, voor mij heel lang geleden dat ik dit ingesteld heb en zou het zo niet meer weten, maar het werkt hier wel echter ik gebruik de gegevens dan niet van Meteobridge maar van Meteohub en dat al jaren want de laatste update van Meteoplug is van 2015 maar het werkt nog steeds en elk jaar de donatie zodat het blijft werken, maak e rniet veel gebruik van maar die 2 zaakjes waarvoor ik hem gebruik zijn belangrijk zo gezegd.

Weet wel dat je mac adres moet ingeven van de meteobridge in de Meteoplug en zie dat in Meteobridge ook een mogelijkheid is in Weernetwerk een mogelijkheid is met Meteoplug Cloud Graphing die je kunt toevoegen, echter geen ervaring mee aangezien ik deze niet gebruik.

Hoop dat je hier iets aan hebt zou niet lukken dan wil ik dit nog wel eens uitzoeken en opfrissen hier zo, dit is namelijk heel lang geleden voor mij en ja men installeert het en als draait draaien laten en afblijven ;-)

Groetjes,

Marcel
Door Gerrit
#70854
Hallo Marcel.

Dat was het wel, ik zie nu de nieuwe data, alleen kan ik nu niet meer bij de oude data vanaf 2007.
Eens zien of ik daar een oplossing voor kan vinden.

Gerrit
Door WSParkstad
#70856
Gerrit schrijft:
Hallo Marcel.

Het is al opgelost, had even de tijd nodig.

Gerrit


Super, gelukkig, ja bij Meteoplug duurt het eventjes iets langer bij verandering, maar blij dat het goed gekomen is en dat ik je iet sheb kunnen helpen, toppie.

Veel plezier en vriendelijke weer groet,

Marcel.
Door Gerrit
#70857
Marcel.

je schrijft dat je meteoplug gebruikt voor 2 zaakjes, ik ben wel nieuwsgierig waar dat dan voor is.

Gerrit