Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Jan van Ooijen
#33659
Leden en gasten van het weer actueel,

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat omniversum 4 sneak previews organiseert over Tornado Alley (De Imax-film van Sean Casey). De sneak previews staan geprogrammeerd op 8/9 en 15/16 april om 22.00. Op het programma staat "sneak preview", maar zoals ik al hierboven vermeld heb gaat het om de IMAX film van Sean Casey. Helaas kan en mag ik mijn bron niet vrijgeven. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen tonen.

Willen jullie naar de sneak preview kijken dan kan dat, [url="http://www.omniversum.nl/nl/programma.aspx?#"]HIER[/url] vind je de programmagids waar je online en telefonisch kunt reserveren (doorklikken naar 8 en 9 april.)

Groeten Jan
Door WeerStationWoerden
#33662
hoi Geert
ja dat klopt
das ook 1 van mij hobby's
mvg Gert

AenG schrijft:
Gert,

Even off topic.

Ben jij dat met die grote vis?
Jeetje wat een knoeperd.
Door Jan van Ooijen
#33663
WeerStationWoerden schrijft:
wil die film zeker bekijken




Ik zal de film zeker gaan kijken, ben uitgenodigd bij de premiere en ook krijg ik een ontmoeting met Sean Casey
Door WeerStationWoerden
#33683
dat is mooi dat je Sean kan ontmoeten

zo om 19:00 de herhaling van afgelopen dinsdag
hier zie je hoe Sean flink word gepest door die eene knakker die al de radar wagens aanstuurt ( weet alleen zijn naam niet meer )... vond het zeer kinderachtig van hem
vind het knap dat Sean de film heb kunnen maken met al die tegenslagen
Mvg Gert

Jan van Ooijen schrijft:
WeerStationWoerden schrijft:
wil die film zeker bekijken




Ik zal de film zeker gaan kijken, ben uitgenodigd bij de premiere en ook krijg ik een ontmoeting met Sean Casey
Door Overijse
#33684
zo om 19:00 de herhaling van afgelopen dinsdag
hier zie je hoe Sean flink word gepest door die eene knakker die al de radar wagens aanstuurt ( weet alleen zijn naam niet meer )... vond het zeer kinderachtig van hem
vind het knap dat Sean de film heb kunnen maken met al die tegenslagen


Thx voor de melding had net de uitzending gemist en vergeten te registren afgelopen dinsdag. Enkel nog op zoek dan naar de aflevering van vorige week als iemand die online weet staan, dan ben ik kandidaat.

Grtz
Kris