Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
VERWIJDERD Storing HWA server 26, 27 ,28 en 29 jul (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: VERWIJDERD Storing HWA server 26, 27 ,28 en 29 jul
VERWIJDERD Storing HWA server 26, 27 ,28 en 29 jul 4 Maanden, 1 Week geleden  
@ALL zoals @toulon7559 al aangaf, werden er in DE verwijderde "discussie" grenzen overschreden en dingen gezegd die niet op een "vrienden onder elkaar" forum thuishoren en dus rechtstreeks tegen de door iedereen geaccepteerde huisregels ingaan.

Ja, je mag best iets kritisch zijn op elkaars metingen maar wel als vrienden onder elkaar. Als je het er helemaal niet mee eens bent ga je via een moderator. En die krijgen ook werkelijk die opmerkingen en die doen daar binnen de afgesproken grenzen iets mee.

Ja, je mag het best oneens zijn met andermans standpunt maar dit soort "discussies" en IMO persoonlijke aanvallen als daar waren neergepend, horen niet thuis op dit forum.

Het was wat te warm de laatste dagen, dus het topic is gearchiveerd en ik verzoek iedereen te discussiëren en andermans standpunten te respecteren. 99.9% van de berichten blijven binnen de grenzen. Dit is de eerste keer dat ik in 5 jaar zoiets moet doen.

Gelukkig, alleen Luc kan deelnemers verwijderen of tijdelijk blokkeren.

Wim
wvdkuil (Gebruiker)
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Sluispark Leuven Locatie: Leuven België Geboortedatum: 1949-03-25
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 01/08/2018 08:31 Door wvdkuil.

Het onderwerp is afgesloten.  
Re:VERWIJDERD Storing HWA server 26, 27 ,28 en 29 jul 4 Maanden, 1 Week geleden  
Allen,

Dat er frustraties zijn als HWA niet werkt kan ik begrijpen. Die zijn er bij mij ook. En al zeker als dat tijdens de vakantie gebeurt, want dan heb ik behalve een telefoon, zelf weinig mogelijkheden om naar oorzaken/oplossingen te zoeken.

Ik snap het dan ook als er negatieve reacties komen vanuit sommigen als storingen te lang duren en opgelost lijken te worden. Achteraf had ik beter zelf via het forum kunnen communiceren wat er aan de hand was en wat de genomen stappen waren. Dan was er zeer waarschijnlijk weinig of geen discussie geweest. Maar omdat Wim al wat in het forum had geplaatst en ik alleen via een telefoon iets kon typen, heb ik daar niet voor gekozen.

Laten we niet met modder gooien naar elkaar (daar is het toch te droog voor ) en niemand persoonlijk aanvallen. Dat was ook niet gebeurd als het niet zo heet was geworden, want dan waren er niet zoveel bezoekers geweest en was er geen storing op HWA geweest

PS: Het lijkt erop dat HWA nu weer draait zoals voorheen. Maar we blijven het monitoren.

Gr,
Luc
Luc (Admin)
Vantage Pro 2 met UV/Solar
Oprichter Hetweeractueel
graphgraph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Het weer actueel Locatie: Kessel Geboortedatum: 1973-06-30
Gelogd Gelogd  

Promoot www.hetweeractueel.nl door een link of promotiebanner op je eigen website te plaatsen!

Het onderwerp is afgesloten.  

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 68 gasten en 4 leden online