Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Waar gaat het mis Luc? (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: Waar gaat het mis Luc?
Waar gaat het mis Luc? 4 Maanden, 1 Week geleden  
Jeroen die ervandoor gaat, Wim die de stekker eruit trekt who next?

Ik lees actiefveel mee op het forum maar post eigenlijk maar amper iets.
Een discussie heb ik gemist maar het lijkt erop dat dit effect heeft gehad op een aantal users die nu de stekker eruit trekken.

Dus waar gaat het nu mis?
Ik denk als heel HWA gebruik zou maken van het forum dat dit misschien wel het punt was geweest dat de helft eruit zou gaan stappen?

We hebben al vele malen aangekaart dat Luc actiever moet gaan worden/optreden en op berichten gaat reageren, niet een algemene bericht daar kunnen we als users niet veel mee gezien sommige problemen totaal niet worden beantwoord.
Daarnaast kan men zich nog steeds aanmelden terwijl er eigenlijk niks in behandeling wordt genomen, haal dit weg en zet er een berichtgeving op de website dat wordt gewerkt aan een V2.0 en dat tot die tijd geen weerstations wordt aangenomen, dit om misverstanden en lange wachten van bezoekers te voorkomen.
Ga vooral geen verwachte datum erbij zetten wanneer je denkt dat v2 online komt, het zou in april al meende ik maar daar zijn we inmiddels ruim overheen. Nieuwe website bouwen kost gewoon tijd en die moet je ook nemen, wees dan wel duidelijk tegenover users en bezoekers en eventuele bezoekers die het station hier wil aanmelden, dit voorkomt frustratie.

Daarnaast vroeg ik het in mijn eigen topic ook al over de dagkaarten van HWA.
Ik vroeg wat er aan de hand is waarom de HWA neerslagkaart maar om de 2 uren worden binnengehaald en niet om de 10min, ik heb kunnen zien wanneer de storing is begonnen, je ziet eerst kleine hapjes en op gegeven moment kreeg je even een flinke hap, vanaf dat moment komen de kaarten om de 2 uur binnen.
Vanaf deze week moet ik dus wel de boel gaan omgooien om van video naar afbeelding over te gaan, dit betekend dus alleen de max neerslag. Het is wel jammer maar helaas.

Kortom Luc, ik weet dat je het druk hebt (gezin etc) maar pak deze punten op, pak 1/2/3 keer per week een half uurtje van je tijd om even hier op het forum te kijken en de problemen mee te pakken en eventueel te bepreken, (ook als je op mobiel bent) laat wat meer van je zien/horen dan wordt dit ook meer gewaardeerd dan als je op de achtergrond blijft.
En vooral nu Wim de stekker eruit heeft gehaald zal je dat nu toch echt moeten gaan doen, Wim was uiteindelijk de helper van het forum samen met paar anderen. (zijn er er nog wel?) en zorgde dat alle spamberichten en andere dingen werden opgelost.

Fijne vakantie verder en hopelijk gaat er wat verandering in komen
Hier nog een afbeelding van de weerkaarten storing/probleem.

SpeedyGJ (Gebruiker)
Dag kaarten Archief
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man WSDokkum Dag kaarten archief wsholwerd@hotmail.com Locatie: Dokkum Geboortedatum: 1984-01-16
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 02/08/2018 10:28 Door SpeedyGJ.

Weerstation Dokkum - Dag kaarten archief

Apparatuur:
Davis Windscribe
Canon 700D

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Re:Waar gaat het mis Luc? 4 Maanden, 1 Week geleden  
Je hebt gelijk!

Ik ben me er van bewust dat de communicatie van mij uit veel beter kan. Door meer te reageren en te communiceren ziet iedereen dat ik ook nog steeds (actief) betrokken ben bij HWA. Ik lees het forum natuurlijk wel, maar overal op reageren kost veel tijd.

Ik ga proberen om enkele keren per week op de belangrijkste berichten te reageren. Hopelijk lost dat wat onvrede op...

M.b.t. tot je dagkaarten voor neerslag weet ik niet zeker waar dit mis gaat. De neerslagkaarten worden wel correct gegenereerd, zie ook de animatie: www.hetweeractueel.nl/actueel-neerslagkaartje-animatie

Omdat de website nu achter CloudFlare draait om de performance te bevorderen, zal CouldFlare het neerslagkaartje waarschijnlijk cachen. Door de filename uniek te maken bij de aanroep, zou dit probleem niet mogen optreden. Dat kan door er een unieke parameter aan toe te voegen. Bijvoorbeeld ?tijd=1533204635. Hopelijk kun je hier iets mee?

Gr,
Luc
Luc (Admin)
Vantage Pro 2 met UV/Solar
Oprichter Hetweeractueel
graphgraph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Het weer actueel Locatie: Kessel Geboortedatum: 1973-06-30
Gelogd Gelogd  

Promoot www.hetweeractueel.nl door een link of promotiebanner op je eigen website te plaatsen!

Re:Waar gaat het mis Luc? 4 Maanden, 1 Week geleden  
Hey Luc!

Bedankt dat je het zo positief opvat top!

Het caching probleem had ik met weerplaza ook en die heb ik ook moeten stoppen, dat zal dus in dit geval ook het geval zijn.
Ik ga ermee aan het stoeien om te kijken of ik als nog de kaarten goed werkend kan krijgen
Ik laat het nog even weten!

Gr
G.J
SpeedyGJ (Gebruiker)
Dag kaarten Archief
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man WSDokkum Dag kaarten archief wsholwerd@hotmail.com Locatie: Dokkum Geboortedatum: 1984-01-16
Gelogd Gelogd  

Weerstation Dokkum - Dag kaarten archief

Apparatuur:
Davis Windscribe
Canon 700D

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 46 gasten en 4 leden online