Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Goes
#4107
Weet iemand of het mogelijk is om VWS en WL tegelijkertijd kunnen gebruiken?
Dus dat beiden programma's actief zijn op mijn pc, en ook communiceren met mijn VP2.
Door Meteonoord
#4108
Voor VWS weet ik het niet maar bij mij draaien WD+WDL+WL netjes naast elkaar en maken allen gebruik van zowel internet als VP2.

Bert J. van Bergen
Door SpeedyGJ
#4113
Je kan officeel maar met de VP1/2 met 1 programma draaien. Als je meerdere programma's wilt draaien dan moet je even Virtual VP downloaden, echter wel 30 day trial daarna moet je een licentie aanschaffen.
Als het goed is zou het moeten lukken :)
Door wthus
#4115
Goes schrijft:
Weet iemand of het mogelijk is om VWS en WL tegelijkertijd kunnen gebruiken?
Dus dat beiden programma's actief zijn op mijn pc, en ook communiceren met mijn VP2.


Ja en Nee... Je kunt in VWS instellen dat WL wordt opgestart (op jouw aangegeven tijdstippen) om zo de data in WL in te laden en deze te updaten. Hierbij draait VWS dan continu als hoofdsoftware. Ik heb momenteel ook VWS draaien en deze start elke 3 uur WL even op. Ik ga dat overigens aanpassen op 1 uur binnenkort.
Door RZw
#4118
Waarom hebben jullie meerdere programma's nodig? Ik gebruik alleen Weatherlink. Is er met de andere programma's dan zoveel meer mogelijk?
Door wthus
#4120
RZw schrijft:
Waarom hebben jullie meerdere programma's nodig? Ik gebruik alleen Weatherlink. Is er met de andere programma's dan zoveel meer mogelijk?


Ja en Nee... is geheel je eigen voorkeur. Ik vind WL grafisch weer niet zo weerzinwekkend als VWS. Vandaar dat ik liever VWS gebruik voor mijn website enzo.
Door Eckie76
#4130
Hallo allemaal,

Waarom staat dit bij off-topic?
Door wthus
#4132
Eckie76 schrijft:
Hallo allemaal,
Waarom staat dit bij off-topic?


Omdat ik geen beheerder ben en geen topics kan verplaatsen :blink: :woohoo: :silly:
Door Luc
#4134
Maar ik wel :P Daarom verplaatst naar VWS forum (moest kiezen tussen VWS forum en WL forum). Kop of munt gedaan met met Venco muntdrop :laugh:
Door Meteonoord
#4135
Goed voorbeeld is dit alleen fout uitgevoerd. Past volledig in overige software dacht ik.