Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Marcel
#4340
Hallo luitjes,

Ik wil mijn site in een nieuw jasje gaan steken.
Mijn huidige site heb ik met Frontpage gemaakt, maar ben daar eigenlijk een beetje op uitgekeken qua mogelijkheden.

Hebben jullie een idee waar ik mijn site mee kan oppimpen en welk programma gebruiken jullie.

Is publisher wat?

bedankt,

Marcel
Door wthus
#4360
Ik gebruik zelf Macromedia Dreamweaver CS3 (nouja, tis eigenlijk Adobe inmiddels, maar noem het altijd nog bij oude naam).
Door Marcel
#4366
Is NVU niet een beetje uitgeklede versie van frontpage?
heb het even gedownload om te kijken wat het is, maar kreeg het idee dat met frontpage meer mogelijk is.

marcel
Door Eckie76
#4368
Ik werk ook met Dreamweaver CS3, dat heeft toch iets meer mogelijkheden en is minder foutgevoelig volgens mij.
Door Marcel
#4371
Wa kost dat programma, want ik ben en blijf natuurlijk wel dun Ollander he!!

marcel
Door Eckie76
#4373
Ben geen voorstander van illegale software, maar het is vrij eenvoudig te cracken..
Door Marcel
#4378
Ik heb niet de mogelijkheid te cracken of iemand die dat kan doen.
anders had ik het wel gedaan. had dat dan ook willen doen met WeatherDisplay.

marcel
Door osjohn
#4380
Die softwareprogramma,s voor het weatherstation zijn niet zo duur en die gebruik je 24 uur per dag, daarom vind ik dat overbodig om daarvoor illegale software te zoeken.
Mijn standpunt is, bij dure software is een crack makkelijk om die software uit te proberen, bv Dreamweaver voor max. een paar dagen.
Om dat Dreamweaver veel te ver gaat voor mijn verstand heb ik dit programma een avond uitgeprobeerd en verwijdert.
NVU kan ik makkelijk aan en bouw er toch een voormij een werkende webpagina mee.

John van Os
Door keesweer
#4381
Halo Marcel

Ik heb in het begin ook met NVU gewerkt werkt best leuk.
Ben nu overgegegaan op Studio webdesign 3, heeft veel meer mogelijkheden
en is niet duur ongeveer rond de 35 euro.

groetjes kees