Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door dibasta
#59944
Goedendag,

Had een vraag over de steel-gauges,

Weet iemand hoe je die kunt weergeven op je mobiel?? en in mijn geval Samsung galaxy S4, ik zie de website wel, van me maar kan die gauges (op de homepage) helaas niet zien op m'n mobiel! welke software zou op m'n mobiel moeten, zodat de gauges zichtbaar zijn?

Vr. groet,
Peter.
Door hanszzz
#59948
Hey Peter ik denk dat het moet zoeken in je script (index) hier werkt het wel vreemd.
Door dibasta
#59949
hanszzz schrijft:
Hey Peter ik denk dat het moet zoeken in je script (index) hier werkt het wel vreemd.


Oke, maar heb je ook een samsung S4 ??

Gr,
Peter.
Door hanszzz
#59950
Nee een htc maar daar zie ik de gauges ook niet op Meteo Appelscha en andersom dan Peter?
Door dibasta
#59951
hanszzz schrijft:
Nee een htc maar daar zie ik de gauges ook niet op Meteo Appelscha en andersom dan Peter?


hmm.. jammer, maar je bedoelt jou site met je gauges?
die zijn keurig te zien op m'n mobiel!!:)
Door hanszzz
#59952
En die van Jacco dan Peter dan weet je waar je een berichtje heen moet sturen. ;)

Grt Hans
Door dibasta
#59953
hanszzz schrijft:
En die van Jacco dan Peter dan weet je waar je een berichtje heen moet sturen. ;)

Grt Hans


Die van Jacco, komen ook niet op mijn mobiel tevoorschijn!!!
Maar weet waar ik mijn bericht moet heen sturen, maar ook hij heeft het wel eens drukker met andere zaken als dit!!

En aangezien ergens op het forum wordt vermeld dat we gelieve niet PM meer mogen sturen.....
Door wvdkuil
#59955
Hallo Peter,
De steelseries zouden gewoon op alle platformen afgebeeld moeten worden. Maar een javascript conflict is lastig te vinden als je niet echt kan debuggen met tablets en smartphones.

Het zou een stuk eenvoudiger gaan als je een aparte pagina gebruikt waar alleen de gauges op staan. Een voorbeeld pagina uit de download bijvoorbeeld. Als je daarvan de url on-line is het na 1 test duidelijk of het aan de gauges ligt.

Voor je informatie: het gaat ook fout op een iPAD met Safari. Maar de rest van de pagina is dan nog Ok. Met chrome raakt de hele pagina verstoord.

In ieder geval als ik"debug" op een iPad/Safari zie ik dat er geen gauges.js geladen wordt.

Succes, Wim
Door dibasta
#59957
wvdkuil schrijft:
Hallo Peter,
De steelseries zouden gewoon op alle platformen afgebeeld moeten worden. Maar een javascript conflict is lastig te vinden als je niet echt kan debuggen met tablets en smartphones.

Het zou een stuk eenvoudiger gaan als je een aparte pagina gebruikt waar alleen de gauges op staan. Een voorbeeld pagina uit de download bijvoorbeeld. Als je daarvan de url on-line is het na 1 test duidelijk of het aan de gauges ligt.

Voor je informatie: het gaat ook fout op een iPAD met Safari. Maar de rest van de pagina is dan nog Ok. Met chrome raakt de hele pagina verstoord.

In ieder geval als ik"debug" op een iPad/Safari zie ik dat er geen gauges.js geladen wordt.

Succes, Wim


Dus, werk aan de winkel !
Door wvdkuil
#59958
dibasta schrijft:
wvdkuil schrijft:
Hallo Peter,
De steelseries zouden gewoon op alle platformen afgebeeld moeten worden. Maar een javascript conflict is lastig te vinden als je niet echt kan debuggen met tablets en smartphones.

Het zou een stuk eenvoudiger gaan als je een aparte pagina gebruikt waar alleen de gauges op staan. Een voorbeeld pagina uit de download bijvoorbeeld. Als je daarvan de url on-line is het na 1 test duidelijk of het aan de gauges ligt.

Voor je informatie: het gaat ook fout op een iPAD met Safari. Maar de rest van de pagina is dan nog Ok. Met chrome raakt de hele pagina verstoord.

In ieder geval als ik"debug" op een iPad/Safari zie ik dat er geen gauges.js geladen wordt.

Succes, Wim


Dus, werk aan de winkel !

Inderdaad, maar de pagina
http://meteo-appelscha.nl/scripts/gauge2/gaugesmac3.php
doet het ook niet. Dat is de pagina uit je iFrame uit de startpagina.
Dus ik ben heel benieuwd of je de standaard gauges-ss.htm (of zoiets, ik weet de naam niet uit mijn hoofd) nog hebt. Als die wel werkt ligt het dus aan een aanpassing t.o.v.de begin sutuatie na de download.

Ik ben onderweg en type dit op een hotelkamer, veel kan ik met een iPad niet doen.

Succes, Wim