Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door wvdkuil
#63608
Gebruikers van wview (onder andere dus de WUS van Weerhuisje) kunnen vanaf z`eer binnenkort ook de Leuven-Template gaan gebruiken.

Wie o wie heeft zin, tijd en gelegenheid het oplaadbestand zoals bijgesloten te laten verwerken door WVIEW?

Mijn WVIEW raspberry heeft alleen een zeer gebrekkig weerstation tot zijn beschikking. En test-bestanden van andere gebruikrs zijn zeer waardevol voor het testen.

Wim
Bijlagen
(1.92 KiB) 149 keer gedownload
Door wvdkuil
#63639
Demo / pre-release van de wview versie staat op: http://www.weerstation-leuven.be/weatherWV/

===

FTP: Het is mij niet duidelijk hoe ik 1 bestand uit de wview img map kan opladen.
Alle bestanden (en dat zijn er veel) lukt natuurlijk. Maar maar 1 bestand of een paar schijnt niet te kunnen.

Dus maar via taakplanner. De data wordt elke 5 minuten via Windows 7 taakplanner opgehaald vanuit een netwerkmap (=wview Raspberry /var-lib-wview/img ) en in een map op de PC gezet. Daarna met Fling opgeladen.

===

VRAAG over Taakplanner:
Ik begrijp alleen niet waarom taakplanner niet sneller dan iedere 5 minuten iets kan doen. Ik zou graag iedere minuut de tags0file kopieren. Of zie ik iets over het hoofd?

===

De rest werkt naar tevredenheid. Is er een moedige wview gebruiker genegen om een test-installatie te doen over een paar dagen als de WiKi aangepast is?

Groeten, Wim