Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door WSParkstad
#63846
Ten eerste alle beste wensen voor 2015 en dat we weer een mooi weer jaar krijgen.

Vraagje omtrend de voorspelling met behulp van Meteohub en Leuven template krijg ik dit op de website te zien.
Is dit een bekend iets of is er iets anders aan de hand.

Mvr,

Marcel.

Bijlagen
Schermafdruk_2015_01_01_09.png
Schermafdruk_2015_01_01_09.png (26.31 KiB) 1505 keer bekeken
Door wvdkuil
#63848
Als eerste de beste wensen to @all.

Hallo Marcel,

De "huidige" condities kunnen worden opgehaald van de dichtsbijzijnde METAR of via Yahoo zoals in jouw geval.

Maar ook Yahoo gebruikt een Metar, en als die METAR niet beschikbaar geeft Yahoo een "onbekend" aan als huidige conditie. Als dat na een uurtje weer weg is dan is er niets aan de hand. Maar als het langer duurt moet er gekeken worden wat er aangepast moet worden.

Groeten, Wim
Door WSParkstad
#63850
Hallo Wim,

Duidelijk en heb de laatste tijden hier vaker last van.
Ik heb dit nu wel veranderd en op METAR gezet, ik dacht dat deze alleen werkte met wxsim en aangezien ik dit prg niet gebruikt dacht ik van zet hem maar op Yhoo.

Misschien dta het de laatste tijd komt door een zeer trage webhosting, is overgenomen geworden en vanaf die tijd gata het slecht met de site.

Helaas nog geen reactie gekregen van de nieuwe hoster, mss toch maar overstappen op die van Luc, ben eventjes de naam kwijt.

Maar misschien dat het daar door komt, nu op metar gezet en geen ? meer te zien.

Weer top bedankt voor de richting waar ik het in moest zoeken.

Bedankt.