Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door WSParkstad
#66274
Goedendag @All,

Niks bijzonders of wat dan ook, maar na jaren geleden heb ik de oude wxtoimg software op een oude xp pc geïnstalleerd, de antenne en ontvanger hebben jaren stof en regen liggen te verwerken en dacht van dat de antenne wel stuk zou zijn na al die jaren.

Achteraf jammer dat ik dit zo heb laten liggen en niks mee heb gedaan, enkele jaren geleden ook de gedachten gehad om het te verkopen maar aangezien ik zelf niet het dak op kan gaan bleef het maar staan.

Eigenlijk wel leuk, nu in 2015 bijna 2016 werkt het nog altijd en leuk om terug te gaan in die tijd dat dit hot was.

Zelf denk ik wel dat er geen support meer is op wxtoimg aangezien alles op 2010 staat wat betreft support en laatste stabiele versie.

Maar toch het blijft leuk om het te zien werken en vooral het geluid waarop het werk.

Dit wild eik effe gewoon kwijt aangezien ik zeer blij ben met dit leuke oude speelgoed.

Hier de resultaten en ja ze zijn niet zo als de Eumetcast beelden dat klopt.

http://www.weerstation-parkstad.nl/wxtoimg/


Met vriendelijke groet en fijne Sint dagen en kerstdagen en alvast een goede roets in 2016 ;-)