Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door etab
#2627
Hallo, 1 van mijn eerste postings met gelijk een vraagverhaal.

Na veel gezoek met instellen en online brengen heb ik nu de boel aan het werk. en denk iik aardig ingesteld zodat de uitlezing aardig goed is.
Gaat ook nog even de server waar mijn site staat kapot. Zetten ze ook nog een heel oude back up terug etc etc.

Ik vandaag blij.. Ben ik in ene mijn temperatuur uitlezing steeds kwijt.
op jacht met de sensor naar een goede plek. Een langere kabel gekocht voor het weerstation naar de pc om alle andere kabels te ontlopen voor storing.
Kanaal aangepast. Nu ben ik online op mijn site en leest hij uit naar hier.

Moet wel even aanpassen wat ik wel en niet op mijn site laat uploaden aan grafieken. Nu gooit hij alles online.

Maar goed. Ik gebruik weatherdisplay en vraag me af waar ik de temp kan aanpassen omdat ik die sensor dus om open te schroeven even binnen heb gehad. Want nu heb ik een topscore van 18C staan.
Die staat dus ook in het algemeen dagverhaal als hoogste temp.

Dank voor eventuele feedback.
Door wslangerak
#2628
Hallo!

Wil je in WD alleen de max temperatuur van vandaag aanpassen?
Volg dan: View > All time records > Set values
Vul datum, tijd en max temp in in de tabel (eerste regel), vink rechtsboven Month to date aan en dan wordt je max temp voor januari aangepast. Wel even checken of je ditzelfde ook moet doen voor Year to date en All time records.

Als je alle (te hoge) temperaturen, ook dus die in je grafieken wilt veranderen is het een flink stuk ingewikkelder (logfiles handmatig aanpassen). Daar zou ik niet gauw aan beginnen als ik jou was...

Succes en groeten!