Algemeen forum voor discussie over de website
Gebruikersavatar
Door Luc
#68
Vandaag heb ik gewerkt aan het genereren van de neerslag kaartjes. Vanaf nu zijn ze weer beschikbaar.

Bij neerslag valt het wel snel op als er een afwijking is. Bijvoorbeeld als er een uitschieter is. Deze werkt niet alleen vandaag, maar ook op de neerslagkaart van de maand door. Omdat de moderatortools nog niet zijn ontwikkeld, kunnen we daar voorlopig nog niet op modereren.

Mocht het mij opvallen, dan kan ik in de database een station even uitsluiten, maar dat is wel wat bewerkelijker. Zodra ik de moderatortools ontwikkeld heb, zal dit ook weer door moderators bijgehouden kunnen worden.

Gr,
Luc
Gebruikersavatar
Door amvih
#77
Hoi Luc,

Ook je neerslagkaart actueel loopt een uur achter, ik zie dat doordat er neerslag al is gevallen in het laatste uur, welke ook al verwerkt is op het kaartje, maar het kaartje zelf geeft bovenin de tijd van een uur geleden. Het zal iets met de servertijd te maken hebben denk ik. Het lijkt hetzelfde probleem wat ik gemeld heb aangaande de tijd van de mosfeed, deze loopt ook een uur achter.

gr. Arie
Gebruikersavatar
Door Luc
#81
amvih schreef: 12 nov 2019, 13:35 Hoi Luc,

Ook je neerslagkaart actueel loopt een uur achter, ik zie dat doordat er neerslag al is gevallen in het laatste uur, welke ook al verwerkt is op het kaartje, maar het kaartje zelf geeft bovenin de tijd van een uur geleden. Het zal iets met de servertijd te maken hebben denk ik. Het lijkt hetzelfde probleem wat ik gemeld heb aangaande de tijd van de mosfeed, deze loopt ook een uur achter.

gr. Arie
Ik zie het ook. De tijd op de server staat goed. Dat heb ik gecontroleerd. Dus er moet nog een fout in het script zitten dat de kaartjes genereert. Ik ga zoeken waar het probleem zit.

Gr,
Luc