Algemeen forum voor discussie over de website
Gebruikersavatar
Door amvih
#25
Klein dingetje, volgens mij loopt de tijd in de gegenereerde mosfeed een uur achter.
In het voorbeeld is als aanmaaktijd 12:05 te zien terwijl dit 13:05 hoort te zijn.

Afbeelding

ps: bestanden toevoegen via bijlage uploaden werkt nog niet?
Gebruikersavatar
Door Luc
#26
Bedankt voor het melden. Ik ga het nakijken.
Gebruikersavatar
Door Luc
#37
amvih schreef: 10 nov 2019, 13:22 Klein dingetje, volgens mij loopt de tijd in de gegenereerde mosfeed een uur achter.
In het voorbeeld is als aanmaaktijd 12:05 te zien terwijl dit 13:05 hoort te zijn.

Afbeelding

ps: bestanden toevoegen via bijlage uploaden werkt nog niet?
Zoals ik het zie is dit de aanmaak tijd door de feed van Met.no. Dit is dus niet de aanmaak tijd (lees omzetting naar MOSfeed) door HWA.
Gebruikersavatar
Door amvih
#39
Zou ook kunnen, het viel me op dat tijdens het oproepen van de mosfeed, deze steeds exact een uur achterloopt, geen minuut verschil zelfs. Weet zelf niet waar deze tijd wordt gegenereerd, dat zul je waarschijnlijk in het script kunnen zien welke uiteindelijk de mosfeed genereerd. Kan me ook zo'n exact verschil van een uur niet herinneren bij HWA1, het valt nu ineens op.
Gebruikersavatar
Door amvih
#71553
Luc, toch nog even terugkomend op dit onderwerp.
Ook het plaatje op de site van HWA zelf bereikbaar via "Weersverwachting ……" en dan de "Meerdaagse …." loopt exact steeds een uur achter en dit voor elk station vermeld op HWA.
Kun je toch nog eens kijken naar deze afwijkende tijd?
Bijlagen
Verwachting.jpg
Verwachting.jpg (67.09 KiB) 3627 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door overijse
#71555
amvih schreef: 24 nov 2019, 13:34 Luc, toch nog even terugkomend op dit onderwerp.
Ook het plaatje op de site van HWA zelf bereikbaar via "Weersverwachting ……" en dan de "Meerdaagse …." loopt exact steeds een uur achter en dit voor elk station vermeld op HWA.
Kun je toch nog eens kijken naar deze afwijkende tijd?

Blijkbaar loopt de servertijd op UTC één uur achter, Luc moet hier effe aan de bak denk ik.

Grtz
Kris
Gebruikersavatar
Door Luc
#71557
De server tijd staat goed. Maar ik ga uitzoeken wat hier aan de hand kan zijn.