Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door vanappeven
#69894
Hallo, sinds kort is mijn weerstation verplaats naar een andere stad, Roermond,
Alle aanpassingen zijn volgens mij geslaagd,
Alleen zoals in de bijlage te zien klopt de vandaag vorig jaar weergave nou niet meer.
Kan ik dit wijzigen. Bv op nul zetten of de waarde van mijn vorige stationsplaats overnemen.

Groet Twan,

www.vanappeven.nl
weerstation roermond kloosterwandplein.
Door WSParkstad
#69895
Hallo Twan.

Ik weet niet zeker maar deze informatie komt van WeatherUnderground en denk dat je daar iets moet veranderen of er is geen data van jouw wat betreft vorig jaar.

Misschien ook een tip om deze vraag op het forum te plaatsen van het Leuven template.


http://weather-template.info

groetjes,

Marcel.
Door wvdkuil
#69896
Het probleem heeft zich vanzelf opgelost.

De "vandaag-vorig-jaar" gegevens komen van WeatherUnderground.
Deze almanac data wordt 1 maal per dag opgehaald. Als op dat moment in uw settings de "start datum opladen naar WeatherUnderground" nog 1 jaar of meer in het verleden is, worden ook de "vandaag-vorig-jaar" velden gevuld.

De "999" waardes zijn er om u te waarschuwen dat er iets niet klopt. Of een verkeerde startdatum, of verkeerde WU-naam, of juist vandaag 1 jaar geleden geen oplaad e.d.

Wim.

P.S. Er is in het verleden afgesproken dat discussies over en problemen met de Leuven-Template via het Template Forum zullen lopen.