Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door pdw112
#39501
poldeleeuw schrijft:
[quoteIk ga het eerst eens proberen met zo'n electrische antenne (1 meter stuk draad).[/quote]

Kan je laten weten als het werkt met die 1 meter draad.
Volg dit draadje langs de zijlijn.
Werkt het programma ook op USB en win7?
Door djdive
#39502
Werkt het programma ook op USB en win7?


Ik kan je alleen vertellen dat de software ook op Windows 7 draait, het antwoord op de USB drivers moet ik je schuldig blijven.
Door poldeleeuw
#39503
@ djdive: Bedoel je die software van Frank Kooiman? Heb je die al getest?
Door nolversteeg
#39505
USB software googelen CDM20814_WHQL_Certified werkte bij mij meteen

Groeten Nol
Door poldeleeuw
#39512
Ik heb mijn pre-amplifier in elkaar gestoken en ... er komt geluid uit :-). Ik heb ondervonden dat als je aan de trimmers draait het geluid wijzigt (werkt dus ook). Nu was mijn vraag: wat moet je precies horen als er ontladingen zijn?
Door nolversteeg
#39513
Hallo Joeri, je hebt waarschijnlijk een iets ander voorversterker /filterboard, maar horen zal waarschijnlijk niet lukken het zijn spikes van als het goed is 10Khz, die je kan zien als het processorboard ook af is. je zal nu gesis gefluit en als je een dimmer aansteekt gebrom horen hoe minder dit is hoe beter het gaat om de pikes, die zijn haast niet te horen maat wel te zien op Het programmatje van de toa software.

maar dat er geluid uit komt is goed afregelen komt later.

doe rustig aan en maak de rest ook af met geduld
het gaat werken.

Groeten Nol
Door poldeleeuw
#39524
Normaal gezien zou bij het aansluiten van de power de gele, groene en blauwe led 4 keer moeten pinken. Dat gebeurd bij mij niet, zou het kunnen dat de microcontroller kapot is en hoe kan je die testen? En ook bij het testen met een TL-lamp pinkt de gele led niet. Wel hoor ik de TL-lamp in mijn headset.

Verder word de stroom ook mooi doorgegeven via de CAT5-kabel.
Door nolversteeg
#39525
Hallo Joeri,

als je het processorboard opstart zal je de ledjes als een soort looplicht 3 of vier maal moeten zien draaien als de gps ontvanger aangesloten is gaat het blauwe lichtje aan iedere seconde daarna duurt het even totdat de gps ontvanget klaar is en gaat het groene lichtje aan op dat moment is de processor klaar en zal als alles goed is het gele ledje moeten oplichten als er onweerdata uit de ontvanger komt.

groeten Nol
Door poldeleeuw
#39526
Nee dat gebeurt niet bij mij. Enkel het rode brand. Heb al gechekt en alles is goed aangesloten. Dus ik vermoed dat er iets stuk is, denk aan microprocessor-IC. Maar hoe kan je dat testen? + de test en resetknop werken ook niet
Door nolversteeg
#39527
Hallo Joeri,

Had je de orginele microprocessor ? ,want deze moet wel geprogrammeerd zijn en je had bij het vorige printje een ad convertor verkeerd zitten daar moet je dan ook een nieuwe voor aanschaffen.

Groeten Nol
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 17