Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door AenG
#58230
Het klopt dat je de nieuwe versie van ffmpeg moet gebruiken. Deze werkt net weer even beter.
Je gebruikt de kalender niet zag ik?
Door wsEpe
#58231
AenG schrijft:
Je gebruikt de kalender niet zag ik?

jawel, maar alles is nog in testfase. Ik zie nu ook dat de kalender ineens weg is. Heeft de hele dag gewerkt. :dry:. Zal wel ergens iets verkeerd aangepast/verwijderd hebben.

Bedoeling is livebeeld met daaronder de kalender met de filmpjes. Filmpjes worden nu nog met de hand 1x per dag gemaakt. Ben thuis alles over aan het zetten op een nieuwe server en moet daarvoor jouw batchfile ook nog herschrijven. Als dat klaar is, kan de pagina de site op.
Door nitrx
#58233
wsEpe schrijft:
AenG schrijft:
Je gebruikt de kalender niet zag ik?

jawel, maar alles is nog in testfase. Ik zie nu ook dat de kalender ineens weg is. Heeft de hele dag gewerkt. :dry:. Zal wel ergens iets verkeerd aangepast/verwijderd hebben.

Bedoeling is livebeeld met daaronder de kalender met de filmpjes. Filmpjes worden nu nog met de hand 1x per dag gemaakt. Ben thuis alles over aan het zetten op een nieuwe server en moet daarvoor jouw batchfile ook nog herschrijven. Als dat klaar is, kan de pagina de site op.


Als ik op de webcamlink van je site klik krijg ik met de chromebrowesr een waarschuwing dat er malware is gedetecteerd ? http://www.wsepe.nl/jw/webcam_n .php

Spatie in link gelaten
Door wsEpe
#58234
nitrx schrijft:
Als ik op de webcamlink van je site klik krijg ik met de chromebrowesr een waarschuwing dat er malware is gedetecteerd ?

Wie hier het antwoord op heeft, heeft mijn eeuwige dank. Het is een simpele php file met 2x een jwplayer box met 1x een live rtmp feed naar mijn pc en 1x een kalender voor het archief. Ik kan niets vinden hierover.

AenG schrijft:
Je gebruikt de kalender niet zag ik?

Probleem is nu opgelost. Er stond een andere file in de map met de filmpjes. Hierdoor raakte de kalender van slag. AenG: je hebt pm. Je movies.php script heb ik hiervoor aangepast.
Door nitrx
#58235
wsEpe schrijft:
nitrx schrijft:
Als ik op de webcamlink van je site klik krijg ik met de chromebrowesr een waarschuwing dat er malware is gedetecteerd ?

Wie hier het antwoord op heeft, heeft mijn eeuwige dank. Het is een simpele php file met 2x een jwplayer box met 1x een live rtmp feed naar mijn pc en 1x een kalender voor het archief. Ik kan niets vinden hierover.



Google meldt het volgende verder weet ik het ook niet

Safe Browsing
Diagnostische pagina voor wsepe.nl

Wat is de huidige vermeldingsstatus voor wsepe.nl?
Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken.

Een gedeelte van deze site is in de afgelopen 90 dagen 2 keer vermeld op basis van verdachte activiteit.

Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?
Van de 5 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 3 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2013-07-24 en het laatst verdachte inhoud op deze site aangetroffen op 2013-07-24.
Schadelijke software omvat 5 exploit(s).

Schadelijke software wordt gehost op 1 domein(en), waaronder siu.edu.bd/.

Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS50673 (SERVERIUS-AS).

Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware?
In de afgelopen 90 dagen leek wsepe.nl niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites.

Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.

Volgende stappen:
Ga terug naar de vorige pagina.
Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma's van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google.


Misschien eens met een viruscanner over de bestanden heengaan ??

Het kan ook zijn dat het een shared server is waar op een ander domein virussen of malware is gedetecteerd dan ben je de dupe van een ander.
Door WeerStationWoerden
#58267
hoi Wilco
als ik op je webcam klikt komt er gelijk een virus melding
als ik jou was kijk op je server of er bestanden zijn gewijzigd
op tijden dat je zelf niet op de server was
ook je pc eens goed scannen en als alles weer schoon is je ftp wachtwoorden veranderen
spreek uit ervaring .. heb het een tijdje geleden ook meegemaakt
hier de melding


Mvg Gert
Bijlagen
virus_epe.jpg
virus_epe.jpg (125.09 KiB) 2834 keer bekeken
Door wsEpe
#58271
Ron en Gert,

Bedankt voor de meldingen. Was er al mee bezig :). Zover ik nu kan zien is alles schoon. In een van php-files stond een verwijzing naar een verdachte javascript.
Timestamp van files op de server waren gisteren inderdaad veranderd, terwijl ik er toen niet op ben geweest. PC's zijn gescand en schoon en ftp wachtwoorden veranderd.

De melding van chrome zal google zelf moeten verwijderen. Ik heb hen nu gevraagd de site opnieuw te beoordelen..

Mochten jullie toch nog meldingen krijgen, laat het dan maar weten. Desnoods via pm.
Door petergroeneveld
#64660
Hallo,

Het is me uiteindelijk gelukt, met behulp van dit topic en veel zoekwerk op Google, om met ffmpeg een timelapse filmpje van een dag te maken. Nu werken jammer genoeg op dit forum vele linken in de diverse topics niet meer zoals ook in dit topic het geval is.

Zo kan het movie.zip script van Geert niet meer worden gedownload. Zijn er mensen die dit script nog hebben en dit met mij willen delen? Het gaat mij met name om het datepicker gedeelte die er in staat. Alvast bedankt voor de moeite.

Groet,
Peter.
Door hvd51
#64665
Peter,

Ik maak ook gebruik van de door jouw bedoelde datepicker, maar inmiddels niet meer met de jwplayer maar met de html videotag. http://www.weerstationtzandt.nl/webcam2.php

Ik heb nog een oude versie die met de datepicker en jwplayer werkt maar de mp4 video's laden traag.

hier bij de link naar een zip file met daarin de benodigde bestanden.

Mocht er iets ontbreken dan hoor ik dat graag.

Groet en succes
Harm
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8