Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door giantocr
#64221
Hallo,

Sinds een dag of drie werkt mijn WxSim Forecast Comparison Script voor zowel de vergelijking van WxSim/WU als WxSim/YR.NO niet meer.
Ik krijg bij beide tijdens het opstarten van de forecast-compare-include.php onderstaande fout melding:

Warning: date() expects parameter 2 to be long, string given in /home/deb78445/domains/weerstation-sauwerd.nl/public_html/forecast-compare-include.php on line 293

Warning: date() expects parameter 2 to be long, string given in /home/deb78445/domains/weerstation-sauwerd.nl/public_html/forecast-compare-include.php on line 380

Warning: date() expects parameter 2 to be long, string given in /home/deb78445/domains/weerstation-sauwerd.nl/public_html/forecast-compare-include.php on line 380

Dit staat er op line 293:

$fday = date("m/d/Y",$entry[0]); // See if the forecast was at night

En dit op line 380:



Zelf ben ik al met regel 293 bezig geweest om daar o.a d/m/Y of d-m-Y van te maken, maar ook dan blijft het probleem zich voordoen.
Wie kan en is bereid mij hiervoor een oplossing voor dit probleem aan te bieden?

Alvast bedankt.

Vr groet,

Piet