Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door weergam
#26404
hallo allemaal
ben nu al lange tijd aan het proberen om mijn weerstation
een davis met weatherlink aan te melden bij HWA
maar ik krijg het gewoon niet voor mekaar.
dit zal mede komen omdat alles lekker in het engels staat.
wie heeft er TIPS of is bereid mijn hiermee te helpen.
(ben ik trouwens de enige die hier moeite mee heeft?):S

groeten leonhard
Door jango
#26428
Hoi Leonhard.

Heb je in Weatherlink dan wel ingesteld zodat hij je data naar je website upload?
Of heb je nog geen website?
Je data moet wel ergens op een site komen dus ook de data voor HWA anders kan Luc die ook niet laten uitlezen voor gebruik op HWA.

Om weatherlink te kunnen instellen kun je op de onderstaande link de handleiding downloaden

[url][/url]
http://www.meteodelfzijl.nl/Handleiding_VPinternet.htm

En met de handleiding zoals aangegeven door Overijse kun je het HWA bestand instellen.

succes.

Groet Jan
Door weergam
#26482
heb het van de week weer een keer geprobeerd scheelde wel een hoop die nl handleiding erbij, nu maar afwachten of het goed gaat komen.
Door jango
#26484
weergam schrijft:
heb het van de week weer een keer geprobeerd scheelde wel een hoop die nl handleiding erbij, nu maar afwachten of het goed gaat komen.

Alle begin is moeilijk maar ik geloof niet dat er iemand is die het niet gelukt is.
Dus het zal jou ook lukken.

Maar?

Heb je wel al een website?
En zo ja wat is het adres?

Als het HWA bestand op je site staat dan kan Luc na het invullen van het aanmeldingsformulier je data ophalen en gebruiken op HWA.
[url][/url]
http://www.hetweeractueel.nl/contact/aa ... eerstation

Na het versturen van je info zal dit een paar dagen duren, mits de data dus oproepbaar is.
Door weergam
#26713
hallo

nu heb ik na een aantal pogingen het weer geprobeerd, ben nu alwel zover dat luc iets kan uitlezen maar, dat zijn gegevens van een week oud en heb toch ingesteld elke 5 min te uploaden hoe of wat en of welk bestand moet ik daarvoor toevoegen.
begin er nu wel beetje van te balen dat het iedereen lukt en mijn niet

hoop dat iemand me kan helpen

groeten leonhard