Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door jones
#29993
Hallo,

Ik heb nog steeds te maken met het probleem van Weatherlink, waarbij de data browse enkel nog datum en tijd weergeeft. Ik heb hier 2x een topic over gemaakt en op internet gezocht, maar blijkbaar wist niemand het antwoord want ik kreeg de oplossing niet gevonden. Een enkeling zei dat het de WLK-bestanden waren, maar na daarmee te experimenteren kwam ik erachter dat deze niet het probleem waren.

Ik was dus genoodzaakt om de hele map van het weerstation te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Maar nu geeft deze geen correcte data meer door aan omdat een andere map nu data binnenhaalt.

Er zijn 2 mogelijkheden: ofwel verwijder ik Weerstation Baal van hetweeractueel en maak ik het opnieuw aan (maar ik weet niet hoe te verwijderen?) of kan ik de data toch opnieuw correct laten overlopen naar de site?

Groet.
Door jango
#30003
Hallo, Hallo!

Ik weet nl. niet hoe je heet.

Om te beginnen zou ik willen vragen op je PROFIEL even helemaal in te vullen.
Dat leest voor ons wat gemakkelijker en weten daaruit misschien wat je bedoeld.
Graag ook info over station, software enz.

Dan het volgende dit is het 3e topic over hetzelfde probleem zoals je aangeeft, waarom niet doorgaan in het vorige topic, dan hebben we daaruit misschien al wat info.

Het hierboven omschreven probleem is met deze info niet makkelijk op te lossen,of misschien wel en dat is alles in deze verwijderen van je pc en helemaal opnieuw installeren.

Dit is niet kwaad bedoeld maar is voor ons nog moeilijker dan voor jou, zoeken naar de speld in de hooiberg.

Groet Jan