Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Zaferr
#33079
Goedenavond weervrienden!

Ik zit nog altijd met een vervelend probleem, maar nu heb ik een print screen gemaakt, zodat je er ook beeld bij hebt! Weatherlink blijft bij mij namelijk altijd vast lopen (als hij vastloopt) bij de melding: "Reports: Upload Weather Underground" Terwijl ik geen gebruik maak van WU, en ik kan ook nergens wat vinden om hem uit te vinken.. Ik gebruik ook Wetter Wachhund, en die staat op 5 minuten, maar gaat 9/10 keer gewoon door tot de 45-60 minuten, en heb ik een lange tijd geen upload, iemand het zelfde probleem wat betreft Weatherlink en/of Wetter Wachhund? Hoor graag advies/tips!

Gr Zafer

Bijlagen
error.jpg
error.jpg (25.36 KiB) 2230 keer bekeken
Door Mike
#33088
Ik kijk even mee, ook hier "hangt" Weatherlink soms bij deze melding, maar loopt gelukkig na een tijdje toch weer door.

Zit met versie 5.8.1 en kan ook nergens iets vinden over "Upload Weather Underground", dus kan ook niks aan of uit vinken, toch upload hij dit, althans dat wil hij dan ;)
Door wsMaurik
#33108
Ik vond het uploaden van Weatherlink vaak fouten geven en heb daarom gekozen om alleen de grafieken/pagina's en dergelijke te laten maken in een bepaalde directory.
Het gratis programma Fling verzorgt de uploads zodra er iets in die directory verandert.

Geen oplossing maar een workaround.
Door pb2rdf
#33235
- Stop WL

- Zoek in WL in directory Expansion_Modules naar WuiWlink_1.dll
Haal deze weg als je niet naar wunderground wilt oploaden.

- In WL is menu File : Wundergroundsettings aanwezig als bovenstaand dll moduul is gedetecterd.

-Start WL.

grtn, Peter
Door Zaferr
#33242
Helaas heeft het niet geholpen, sterker nog, het werd erger! Hij uploadde amper en liep alleen maar vast, dll teruggezet en nu draait het weer "soepel". In het menu File kon ik Wundergroundsettings niet vinden, met of zonder het dll bestandje!

Toch bedankt voor de moeite :)