Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
#71134
Omdat er veel template gebruikers niet op de aparte template site zijn ingeschreven, maar iedereen wel de HWA site bezoekt, toch weer een Leuven bericht op dit forum.

"Uw donatie wordt deels terug gestort"
Als u stopt met gebruik van de Leuven-Template en de map weather??/ van uw webserver verwijdert, krijgt u een gedeelte van de donatie terug gestort. Na 1 jaar gebruik 75%, na 2 jaar 50% en na 3 jaar 75%.

Achtergrond
Er zijn veel gebruikers die de template ooit eens hebben geïnstalleerd maar die niet of zeer zelden gebruiken. Telkens als ik de lijst van gebruikers doorloop kom ik niet meer functionerende sites tegen. Ook een "google" op recente foutboodschappen(met.no) levert tientallen niet meer functionerende sites op.

Sommige gebruikers zijn overgegaan op weather24 of meteotemplate en zijn de leuven template gewoon vergeten. Maar dat is niet zo bij de "crawlers" en "bots". Honderden tot duizenden bezoeken per dag speciaal op de "wu history" , "wu-reports" en"wu graphs" pagina's. Onnodige server belasting maar ook enorme "error logs" bij overgang naar PHP7. Wat dan weer tot discussie en verwijten mijn richting leidt.

Mijn verzoek: verwijder al die mappen weather??/ als u de template toch niet meer gebruikt.
Er is een lijst met template gebruikers en wellicht weet u niet eens meer dat u erop staat.
https://support.leuven-template.eu/user ... g=nl&users

Wim
Door gerrit32
#71142
Je hebt gelijk Wim.
Ik zie dat mijn station er ook nog op staat.

Bij Deutschland Lindern staat wetter-lindern.de/weather28/
Ik ben helaas weer terug in Nederland. Dit station is opgeheven.

Hier heb ik geen mogelijkheid tot het plaatsen van een weerstation.
Veel succes met het doorontwikkelen van het Leuven-Template.

Groet
Gerard

====
@gerard,
Ik heb je station uit de lijst gehaald,
Wim