Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Gebruikersavatar
Door Pjj56
#103
Beste mensen,

Al een paar jaar levert meteoBadhoevedorp haar bijdrage aan het weer actueel. Ik zie nu dat al 140 uur geen data is aangeleverd. Volgens mij is de data echter gewoon toegankelijk. Kunnen jullie dar eens naar kijken. Zie ook meteobadhoevedorp.nl
Gebruikersavatar
Door overijse
#104
Pjj56 schreef: 13 nov 2019, 21:43 Beste mensen,

Al een paar jaar levert meteoBadhoevedorp haar bijdrage aan het weer actueel. Ik zie nu dat al 140 uur geen data is aangeleverd. Volgens mij is de data echter gewoon toegankelijk. Kunnen jullie dar eens naar kijken. Zie ook meteobadhoevedorp.nl
Zal snel opgepikt worden door Luc, na crash HWA1 en omzetting zijn er wat gewijzigde url's verdwenen. Komt goed.

Grtz
Kris
Gebruikersavatar
Door Luc
#105
Pjj56 schreef: 13 nov 2019, 21:43 Beste mensen,

Al een paar jaar levert meteoBadhoevedorp haar bijdrage aan het weer actueel. Ik zie nu dat al 140 uur geen data is aangeleverd. Volgens mij is de data echter gewoon toegankelijk. Kunnen jullie dar eens naar kijken. Zie ook meteobadhoevedorp.nl
Kun je de link naar je uploadfile even mailen of hier plaatsen?
In onze database staat http://pjj.no-ip.info/Badhoevedorp/openweerdata.htm maar daar staat niet het upload bestand.

Gr,
Luc