Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door dibasta
#53417
Hallo,

Op 1 of andere manier is mijn scherm in WD overgeslagen van Celsius naar Fahrenheit!!
en van mm naar Inch!!! iemand een idee om dit weer te fixen???

Loop en zit al een mooie tijd om dit weer goed te krijgen, maar vind maar geen optie om dit weer normaal te krijgen.

Gr,
Peter.
Door dibasta
#53418
dibasta schrijft:
Hallo,

Op 1 of andere manier is mijn scherm in WD overgeslagen van Celsius naar Fahrenheit!!
en van mm naar Inch!!! iemand een idee om dit weer te fixen???

Loop en zit al een mooie tijd om dit weer goed te krijgen, maar vind maar geen optie om dit weer normaal te krijgen.

Gr,
Peter.


Opgelost!! slotje;)
Door Snarf2000
#53419
Mag ik (en de andere leden) ook weten hoe je dit hebt opgelost?
Het zou iedereen kunnen overkomen.

Persoonlijk zou ik door de setup zijn gelopen, maar ben toch wel benieuwd hoe jij dit hebt gedaan.

grt. Frans
Door dibasta
#53425
Tuurlijk! :laugh:

Hoe ik het geflikt heb om de waardes op inch en Fahrenheit te krijgen in me volstrekt onduidelijk, maar heb het weer goed gekregen door: Universal Setup te openen en daarna op tabblad Units/Windchill te klikken daaronder krijg je dan de opties Units en Windchill en Bij Units alles aanklikken op mm - celsius - enz enz..

Nu lijkt het gemakkelijk, maar als je niet weet waaronder deze opties staan kun je je het apezuur zoeken in de soms niet makkelijke puzzel van WD.

Gr,
Peter.