Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Hulp bij WD Live (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: Hulp bij WD Live
Re:Hulp bij WD Live 8 Jaren, 8 Maanden geleden  
hoi Wieger

je moet kijken waar je index.html .. staat op je server ( kan je zien via een ftp progamma )
een voor beeld www.weerdrachten.nl/wdl/index.html
dit is een voorbeeld als je wdl in een map wdl heb staan op je server

die url kopieer je en je open Studio Webdesign
en druk op invoegen daan op webobject dan op Frame met gekoppeld document dan krijg je een object in beeld .
zet dat ergens neer waar je het wil hebben op je homepage
klik nu op dat object en klik internetpagina aan vul je web adres in
dus www.weerdrachten.nl/wdl/index.html en klik op oke

ik hoop dat je hier uit komt
mvg Gert

wvelkers schrijft:
Waarde collega's,

Hierbij doe ik een oproep aan de weeramateurs uit Friesland.

Het lukt mij niet om WeatherDisplay Live op mijn website te krijgen. Ik knoei er al geruime tijd mee om, maar het lukt mij niet. Ik heb een geregistreerde versie van WD Live. Het programma waar ik mijn website mee bouw is Studio Webdesign 3 Pro.

Is er een weeramateur uit Friesland die ook WD Live gebruikt, in staat om mij hier eens mee te helpen. Dan bedoel ik hiermee, dat je bij mij komt of ik kom met mijn computer bij jou langs. Hulp via dit forum, of per telefoon heeft niet geholpen. Mocht je het werkend krijgen, dan betaal ik je hiervoor 50 euro. Ik ben zo langzamerhand erg gefrustreerd geworden door dit programma. PS. Ik wil best de computer bij je langsbrengen met alle gegevens, en na een paar dagen of week weer ophalen. Dat heeft dus geen haast!

Mocht je belangstelling hebben, stuur dan even een email naar Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken

Met vriendelijke groet,

Wieger Velkers
WeerDrachten
www.weerdrachten.nl
WeerStationWoerden (Gebruiker)
Davis Pro2 ,Temp/Hum , Boltek ,Blitzortung
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Locatie: Woerden Geboortedatum: 1971-06-05
Gelogd Gelogd  

Het onderwerp is afgesloten.  
Re:Hulp bij WD Live 8 Jaren, 8 Maanden geleden  
Hallo collega's

Nou, het is eindelijk gelukt. Wisse van Weerstation Grootegast heeft ervoor gezorgd dat WDL nu ook bij mij werkt. Fantastisch natuurlijk! Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de goede raad en aanwijzingen.

Zeer veel dank

Groetjes Wieger
www.weerdrachten.nl
wvelkers (Gebruiker)
WeerDrachten - Het weer in Drachten
Nieuw forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man WeerDrachten wvelkers@msn.com Locatie: Drachten Geboortedatum: 1969-03-13
Gelogd Gelogd  

Het onderwerp is afgesloten.  

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 55 gasten en 2 leden online