Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door mavlo77
#4399
Is er iemand die het al voor elkaar gekregen heeft om live gegevens uit de VP2 te trekken, zoals in de bulletin mode van Weatherlink? Dus elke 2.5 sec een uitlezing naar mij part een tekstfile, database of wat ook. Dat zou moeten kunnen via een add-on die je volgens Davis zelf zou moeten kunnen programmeren. Ik heb het geprobeerd, maar ben niet ver gekomen. Dan zou je denken dan anderen (veel slimmere jongens) toch wel zoiets gemaakt moeten hebben. Maar op internet is er verrassend weinig te vinden op het gebied van plugins voor Weatherlink. Iemand idee?
Door Luc
#4401
Ik heb hier een jaartje terug ook naar gezocht, maar niet gevonden. Ik heb ook gezocht naar manieren om het actueel weericoontje van de display uit te lezen. Deze is in weatherlink niet beschikbaar. Daar heb ik ook niks voor gevonden, hoewel ik wel het idee had dat dit mogelijk moest zijn met een plugin.

Uiteindelijk maar opgegeven omdat de tijd niet opweegt tegen wat je ervoor terug krijgt....
Door weerzoetermeer
#4402
Hoi mavlo77,

Bedoel je zoiets als op mijn site? Daar staat van alles over te lezen op:

http://saratoga-weather.org/template/index.php

Dit werkt met Weather-Display. Je moet wel een beetje kijk op PHP hebben. De standaard templates zien er op zich al leuk uit. Helaas is de uitleg wel helemaal in het Engels geschreven.

Succes!

Gr.
Thierry van Wijland
Door mavlo77
#4408
Ja zoiets! Bedankt! Echter dat is niet voor Weatherlink. Ik heb nu ook al bijna alles via PHP in een MySQL database, trendgrafiekjes op mijn site komen ook al vanaf de database enzo. Maar voor dit moet ik dus weer veel gaan omprogrammeren. Of kan Weather Display al direct in MySQL opslaan? Dan zou het werk nog te doen zijn!
Door weerzoetermeer
#4422
Mmm...deze vraag gaat mij even te ver....stel hem anders even in het Weather-Display gedeelte van dit forum. Wellicht kan iemand daar je vraag beantwoorden. Ik heb zelf het idee dat het wel kan. Download anders even een probeerversie op de site van Weather-Display. Dan kan je een maand uitproberen!

Succes.

Gr.
Thierry van Wijland
Door wslangerak
#4425
Ja, WD kan direct naar MySQL exporteren.
Door mavlo77
#4427
Klinkt zeer interessant! Bedankt, leuk voor een nieuw projectje voor als het koud en grijs weer wordt ;).