Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Wjans92
#46360
Ik heb sinds gisteren een Davis VP2 in mijn bezit. Nu heb ik meerdere malen geprobeerd om mijn data uit te lezen, maar weatherlink loopt vast na het downloaden van de data.

Ik gebruik nu een win7 64bit pc en de nieuwste versie van weatherlink met de USB-datalogger. Wellicht heb ik een aantal instellingen verkeerd staan.

Zijn er andere mensen die dit probleem hebben gehad, of als iemand een oplossing weet, laat het maar weten!

Groeten Wilfred
Door Plaat
#50054
Inderdaad bij mij ook sinds 8 juli. Ik werk met WL 5.8.3 dus een oude vertrouwde versie welke vele maanden prima heeft gewerkt. Er heeft nergens een up-date oid plaats gevonden. Heel vreemd allemaal. Wd en VWS en Cumules werken wel nog zoals het altijd heeft gewerkt. Heeft het misschien iets te maken met een XP up-date?
Wie het weet mag het zeggen.

Gr. Leo
Door Mike
#50069
Ik heb dit in het verleden ook meegemaakt, wat bij mij toen als enigste werkte was een Format c:, dit was overigens met Windows XP, daarna SP1 erop en de Updates uit zetten.

Zit nu met Windows 7 en SP1 waarbij ik de Updates zo af en toe eens handmatig doorloop en dan alleen installeer wat ik denk dat nodig is, maar ook hierbij liever niet, loop een eind achter met updates ;-)

Dit gaat tot nu toe goed, maar mocht ook ik dit soort problemen ondervinden, dan ga ik gelijk een format C uitvoeren.

Gbroeten, Mike.