Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door kingroi
#7972
Hallo,
Ik had in eerste instantie de software van Weather Display (en WDL)geInstalleerd. Vond het toch niet zo overzichtelijk als Weatherlink, dus weer opnieuw begonnen met WL. Als ik publiceer op internet ( http://www.kingroi.nl , eerste opzet), dan zie ik verschillende waardes van de tekstkolom links en de gif's aan de rechterzijde. Ik heb naar mijn idee goed gezocht hoe ik dit kan oplossen, echter niets gevonden of ik heb toch iets over het hoofd gezien.
Weet iemand wat ik fout doe?
bvd, Hein
Door osjohn
#7976
En als je weatherdisplay eens afsluit en de computer ook geheel opnieuw opstart, dan zal de weatherdisplay zijn gegevens opnieuw uploaden en is het probleem mischien verdwenen ??

John van Os
Door kingroi
#7978
Ik heb Weatherlink afgesloten, alles opnieuw opgestart, geen verandering. De waardes in de linker kolom veranderen helemaal niet.......Voor de duidelijkheid, ik werk nu dus met Weatherlink...
Door weerzoetermeer
#7982
Het .htx bestand van de website laat je wel genereren door WL? Upload tijd goed ingesteld?

Gr.
Thierry
Door kingroi
#7988
dank je voor de reaktie.
Upload tijd staat op 10 minuten. Als ik kijk in de httpdocs (daar staan alle bestanden), zie ik Current_Vantage_Pro.htx staan tussen de andere files......alsmede Current_Vantage_Pro.htm
gr.
hein
Door weerzoetermeer
#7992
Het lijkt mij toch dat een aantal instellingen niet goed staan. Een aantal van de gif's worden namelijk ook niet regelmatig geupdate. Heb je wel de bestanden allemaal in de zelfde map staan op de server en upload WL al die bestanden ook naar de zelfde map op de server? .htx bestanden horen volgens mij trouwens niet op de server te belanden.

Gr.
Thierry
Door henrieseelen
#48409
Beste Hein,

Laat ik me eerst even voorstellen mijn naam is Henrie,woonachtend in Maasbommel
het land van Maas en Waal.
Het weerstation draait vanaf Febr.2011 lokaal op pc feilloos.
Ik ben vanmorgen begonnen om de gemeten waarden op een site op het internet te plaatsen tot dusver is het me aardig gelukt.(www.weerstationmaasbommel.nl).
Na de een beetje de zaakjes naar eigen hand gezet te hebben is me dit probleem
die jij had toen die tijd ook opgevallen zo te zien aan de berichten is dit voor jou
al een tijdje geleden maar misschien weet je nog wat toen het probleem was dat de waarde`s niet overeenkomen met het linkergedeelte en onder de gif plaatjes, ik zie dus op je site dat het probleem bij je is opgelost.

Beste Hein kun je misschien nog herinneren waar het probleem precies aanwezig was.

Hoop hiermee je voldoende hebben ingelicht,

M.v.g.
Henrie