Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Langelaan
#3250
Wie kan mij wat vertellen over het sneeuwsymbool van de VP2 in relatie met Weatherlink?

Van alle forecast strings die ik gezien hebt staat "sneeuw" nooit vermeld. En dat terwijl het sneeuwsymbool op de display soms wel wordt weergegeven.

BVD
Door Eckie76
#3262
In combinatie met WS Win en Weather Display is dit wel het geval, echter niet op de afleesunit maar in de software zelf. Weatherlink is op dat gebied te beperkt.
De VP geeft inderdaad alleen "neerslag" aan, en niet specifiek sneeuwval, of hagel etc.
Dit vind ik persoonlijk ook wel jammer.
Door Langelaan
#3264
WSWIN alleen toch ook?


Eckie76 schrijft:
In combinatie met WS Win en Weather Display is dit wel het geval, echter niet op de afleesunit maar in de software zelf. Weatherlink is op dat gebied te beperkt.
De VP geeft inderdaad alleen "neerslag" aan, en niet specifiek sneeuwval, of hagel etc.
Dit vind ik persoonlijk ook wel jammer.
Door Eckie76
#3265
Ws Win leest idd de letterlijke string uit, en maakt die zichtbaar boven in de blauwe balk. Echter, onder het menu weersvoorspelling kan je kiezen uit berekend, en uit weerstation, en dan geeft ie wel degelijk symbolen aan als: smeltende sneeuw, sneeuw.
Door Langelaan
#3266
Ik zit te denken aan een overstap naar WsWin. Hoe zit het met je vertaling :)

Eckie76 schrijft:
Ws Win leest idd de letterlijke string uit, en maakt die zichtbaar boven in de blauwe balk. Echter, onder het menu weersvoorspelling kan je kiezen uit berekend, en uit weerstation, en dan geeft ie wel degelijk symbolen aan als: smeltende sneeuw, sneeuw.
Door Eckie76
#3267
Slecht, ik heb geen tijd meer gehad door mijn werk en Werner Krenn reageert niet op mijn oproepen, dus helaas. Maar als je vragen hebt hoor ik het graag. De software zelf is trouwens wel in het NL instelbaar, dus dat levert geen problemen, het gaat hem op de helpindex, die is helaas alleen Duits.