Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Meteonoord
#12990
Bij de verhuizing naar een ander hosting bedrijf heb ik de volgende problemen gekregen :

WeatherLink.

Onder de Tab Het Weer ⇒ Weer grafieken vandaag vind je de grafieken uit WL. Bij mij moet ik deze steeds handmatig ( F5 ) verversen.

WsWin.

Onder de Tab Het Weer ⇒ Weer vandaag vind je een overzicht van WsWin. Niets mis mee maar minidisplay op de voorpagina moet ook handmatig worden ververst. Het advies van Harrie van Weerstation had geen resultaat.

Bovenstaand is van toepassing op IE en FF, Safari kent deze problemen niet. Het gekke is dat ik bij mijn vorige hosting dit probleem niet had.

Zijn er collega’s die dit probleem herkennen en er een oplossing voor hebben ?
Waar moet ik de oplossing zoeken, bij het hosting bedrijf ?

Voor de goede orde, dit speelt op mijn nieuwe site www.meteonoord.com. Let op : je hoeft de link naar www.meteonoord.nl niet te wijzigen, binnen een paar dagen ( afhankelijk van de SIDN ) komen beide linken uit op het zelfde adres.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
#13072
Meteonoord schrijft:
Bij de verhuizing naar een ander hosting bedrijf heb ik de volgende problemen gekregen :

WeatherLink.

Onder de Tab Het Weer ⇒ Weer grafieken vandaag vind je de grafieken uit WL. Bij mij moet ik deze steeds handmatig ( F5 ) verversen.

WsWin.

Onder de Tab Het Weer ⇒ Weer vandaag vind je een overzicht van WsWin. Niets mis mee maar minidisplay op de voorpagina moet ook handmatig worden ververst. Het advies van Harrie van Weerstation had geen resultaat.

Bovenstaand is van toepassing op IE en FF, Safari kent deze problemen niet. Het gekke is dat ik bij mijn vorige hosting dit probleem niet had.

Zijn er collega’s die dit probleem herkennen en er een oplossing voor hebben ?
Waar moet ik de oplossing zoeken, bij het hosting bedrijf ?

Voor de goede orde, dit speelt op mijn nieuwe site www.meteonoord.com. Let op : je hoeft de link naar www.meteonoord.nl niet te wijzigen, binnen een paar dagen ( afhankelijk van de SIDN ) komen beide linken uit op het zelfde adres.

Groet,

Bert J. van Bergen


@ allen,

Bedankt voor alle hulp, het probleem is opgelost.

Groet,

Bert J. van Bergen

@moderatoren, deze topic kan worden gesloten
Door wslangerak
#13077
Misschien nog even vermelden wat de oplossing was? Wellicht interessant voor anderen die een soortgelijk probleem tegenkomen.

Gr,
Door Meteonoord
#13081
wslangerak schrijft:
Misschien nog even vermelden wat de oplossing was? Wellicht interessant voor anderen die een soortgelijk probleem tegenkomen.

Gr,


Het is te veranderen in het bestand .htaccess in je public_html directory maar PAS OP ! :

Maak eerst een backup van dit bestand !

De toevoeging moet zijn :


Header set Cache-Control "max-age=120"


Succes.

Groet,

Bert J. van Bergen