Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door gieltje
#15165
Hallo allemaal,

Weerstation Zwolle is enige tijd uit de lucht geweest. Niet door mijn toedoen echter mijn hostingprovider was de boosdoener. Wat is er gebeurd?

Omdat mijn hostingprovider technische problemen met de server had is hij de logbestanden gaan doornemen. Hij kwam tot de ontdekking dat er vanaf mijn adres regelmatig een bestandje werd geupload. (clientraw) Omdat mijn hostingprovider niet bekend is met deze materie en dacht dat het een spybot was die telkens een bestand aan het uploaden was heeft hij mij achter de firewall gezet. Resultaat is dat ik zo'n 10 uur niets heb kunnen uppen...!!! Ik heb hem inmiddels uitgelegd hoe het in elkaar zit en hij heeft de zaak weer online gezet. Dus daar zijn we weer...!!!
Door Mike
#15166
Nou welkom terug zou ik zeggen ;)

Wel een vage provider, lijkt mij niet meer dan normaal dat je bestanden upt, al is het met regelmaat, en was het maar Spybot, dat haalt juist spyware, malware en adware weg :laugh:, volgens mij heeft diegene gewoon zomaar wat uit zijn duim gezogen, hoe kan je dit nou tegen een klant zeggen en dan ook gewoon domweg je achter een firewall gooien, erg vaag.

Maar je bent er weer ;)
Door Meteonoord
#15167
gieltje schrijft:
Hallo allemaal,

Weerstation Zwolle is enige tijd uit de lucht geweest. Niet door mijn toedoen echter mijn hostingprovider was de boosdoener. Wat is er gebeurd?

Omdat mijn hostingprovider technische problemen met de server had is hij de logbestanden gaan doornemen. Hij kwam tot de ontdekking dat er vanaf mijn adres regelmatig een bestandje werd geupload. (clientraw) Omdat mijn hostingprovider niet bekend is met deze materie en dacht dat het een spybot was die telkens een bestand aan het uploaden was heeft hij mij achter de firewall gezet. Resultaat is dat ik zo'n 10 uur niets heb kunnen uppen...!!! Ik heb hem inmiddels uitgelegd hoe het in elkaar zit en hij heeft de zaak weer online gezet. Dus daar zijn we weer...!!!


Welcome back, Gerard maar welke hosting bedrijf was dat ?

Groet,

Bert
Door gieltje
#15172
@Bert

Dit is Zenid. Bij dit hostingbedrijf zit ik al jaren naar volle tevredenheid. Op zich een erg prettig adres. Heb daar 24/7 ondersteuning bij problemen en alles draait erg stabiel.

Groet, Gerard