Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door AenG
Ik zit met een probleem.

Ziggo heeft net weer mijn modem gereset om waarschijnlijk nieuwe firmware te laden:angry: .
Het gevolg is dat ik telkens een ander ip-adres krijg toegewezen. Daarna werken delen (camera's) van mijn website niet meer omdat deze verwijzen naar mijn oude ip-adres.

Is hier misschien een oplossing voor?

gr Geert
Door AenG
Het werkt perfect!

In de handleiding staat dat je op je pc een programma moet installeren die eventuele ip-adres wijzigingen direct naar de dyndns website doorgeeft.

In mijn router (draytek) was hiervoor een optie aanwezig. Dus het programma dan niet installeren.
Door gerrit32
AenG schrijft:
Het werkt perfect!

In de handleiding staat dat je op je pc een programma moet installeren die eventuele ip-adres wijzigingen direct naar de dyndns website doorgeeft.

In mijn router (draytek) was hiervoor een optie aanwezig. Dus het programma dan niet installeren.

Dat is een hele goede optie, bedankt.
Ik heb in mijn modem gekeken en die had ook de mogelijkheid om het zelf uit te voeren.
Dit heb ik met succes geactiveerd.
Het program op de weercomputer heb ik gestopt.
Ik krijg hier elke 24 uur een ander IP adres. Het tijdstip wijzigt nog wel eens.
Is ook erg handig met VOIP telefoon. NOT

Groet,
Gerard