Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door SpeedyGJ
#6375
Hopa weerstationholwerd.nl is per vandaag offline! Door een leuke actie van de webhost is mijn website op non acttef gesteld, de reden is een betalingsachterstand! Op 25-04-2007 is weerstationdokkum online gegaan, op 1 feb ging ik verhuizen en heb ik weerstationholwerd.nl aangevraagt en met succes. Nu is er heel wat gebeurt waardoor ik perongeluk de betaling ben vergeten van de webhost, natuurlijk zou je dan wel een herinnering verwachten maar blijkbaar is dat te veel moeite voor hun en een mailtje sturen kost ze blijkbaar te veel, enige wat ze kunnen doen is: Website non actief stellen met een melding dat ik maar moet gaan dokke om em dan weer online te pleuren, en als we het dan nog niet genoeg hebben gehad sturen ze 2 mailtjes die elk dubbel is verstuurd...bang dat het niet over komt of zo :S
Anyway, ik heb meteen per direct de webhost opgezegt omdat ik niet in staat ben om deze te betalen, en al kon ik het betalen, dan was ik er als nog weg gegaan want hoe ze op deze manier de mensen behandelen, nee voor mij not done.

Anyway, ik heb de 24h gegevens even op http://www.weersverslagen.nl gezet, ik heb luc een mailtje gestuurt naar de juiste htm bestand dus hopen dat hij dit snel wil veranderen :)

Voor de rest heb ik maar een nieuwe webhost aangevraagt voor een goeie prijs die voor mij wel te betalen is :) dure webhosten hoeven voor mij niet meer. Weerstation-holwerd.nl zal over enkele dagen online zijn :)
Door SpeedyGJ
#6379
Ik zag het bedankt :)

En indd balen maar ja het is niet anders. Binnenkort komt alles weer online met vernieuwde layout die me wel bevalt, want alles wat ik momenteel heb gehad wil niet echt pakken :( qua forum moet ik nog maar even zien, waarschijnlijk zal ik em niet opnieuw meer gaan opstarten omdat het al een aantal keren is fout gegaan en dat ben ik nu gewoon effe helemaal beu!
Door SpeedyGJ
#6383
Servage.net.

Veel space en datalimiet, mja als ik zou moeten kiezen tussen dit of service, dan staat service toch echt wel boven aan :)
Door gdebruijn
#6385
Ja sommige webhosts zijn net als de grote energiemaatschappijen. Ze sluiten je gewoon af. Sterkte ermee en hopelijk weer snel online. Je kunt evt ook een gratis proberen zoals come2me.nl ofzo. Maar goed dan heb je weer minder goede mogelijkheden voor je site.

Groetjes
Gert
weerstation Ridderkerk
Door SpeedyGJ
#6387
Ik heb alweer wat aangevraagt, hoe en wat dan hou ik nog even voor me.
Ik ben momenteel druk bezig om een website op te starten de indeling zal in ieder geval een heel stuk veranderen. Daarnaast komen er nog een aantal opties bij :) al met al verwacht ik rond NOV alles vrij te geven :)
Door Willy Peters
#6389
Kijk anders eens naar one.com. 3Gieg aan webruimte en ik betaal nog net geen 25 euri incl BTW per jaar incl. domeinnaam, en......een superservice.
Echt een aanrader.
Door SpeedyGJ
#6420
Ja mensen eindelijk na een paar dagen heb ik het toch weer online weten te krijgen, echter wel met een heel ander systeem en layout.

Ik maar nu gebruik van MK Portal, met deze systeem kan ik het IPB forum koppelen aan de website, echter wou dit niet lukken waardoor het ik het maar hand matig moest gaan doen, aangezien mijn kennis over mysql zooi heeft het wat langer geduurd maar kreeg het uiteindelijk toch werkend :)

Het layout is nou niet van het "WAUW", dit is gewoon een standaard layout die is mee geleverd, ik ga zelf een seizoenen theme maken als eerste zal winter aan de beurt komen zodat ik die hopelijk snel kan invoeren, kortom aan het layout wordt gewerkt ;)
Over de indeling ben ik nog niet helemaal te vreden, hier ben ik ook nog druk mee bezig om alles goed voor elkaar te krijgen.
Wat wel is gelukt, live weer als banner te maken, echter wel op externe lokatie omdat intern nogal ruzie krijgt met het systeem. Anyway, bij de winter theme komt er natuurlijk een banner bij, nu ziet het er allemaal nog redelijk kaal uit maar het komt goed.

De weergegevens zijn allemaal weer up to date, ook bij HWA zijn de gegevens sinds gister avond weer verder gegaan :)

Bij dit systeem zit ook gelijk "TopSite" bij, het zou leuk zijn als jullie je hierbij aanmelden :)

Vragen / commetaar / tips etc zijn natuurlijk altijd welkom!

P.S: Als jullie mijn website hebben gebookmarkt, wijzig dan het adres even door een - tussen weerstation en holwerd te zetten, dus: weerstation-holwerd.
Door SpeedyGJ
#9252
Weerstation is offline! De reden hiervoor is dat de tempsensor niet helemaal deugt, daarom vind ik het dan ook niet nodig om de rest wel te laten updaten, kortom medio deze week krijg ik een nieuwe binnen waardoor alles weer online zal komen :)

Tevens is dit wel een goed moment geweest om de windmeter wat hoger te zetten :)