Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
#69392
AenG schrijft:
Hieronder de verwachting voor aankomende dagen. Daarin valt mij op dat alleen het maan-symbool is te zien en niet het zon-symbool. Klopt dat wel?
Nee, dat klopt niet. Maar ik weet niet waaraan dat ligt. Er wordt blijkbaar weer gewerkt aan de mos.xml

Ik heb je script aangepast en bijgevoegd.

Maak eerst een kopie van de huidige versie, want wellicht is het morgen weer anders.

Je moet wel wachten tot het plaatje in de cache oud genoeg is, of het even weggooien uit de cache voorpagina/mos-nieuw/cache/mos1165.png

Succes, Wim
#69397
Bedankt Wim, het werkt weer. De oude heb ik inderdaad nog maar even bewaard.

Wat mij nog wel opvalt is de verwachting voor zaterdag. Daar zie ik een wolkje staan maar er komt 6.5mm regen?

Gr. Geert
Door wvdkuil
#69458
WeerstationGraveNL schrijft:
Ik zie dat dit in 'mijn' wsmos ook het geval is:
. . . ingekort . . .
Dan neem ik aan dat iedereen hier last van heeft?

amvih schrijft:
Hier ook alleen maansymbolen, helaas hebben er dus meer last van.

Gr. Arie

En aan een plaatje zonder URL /link naar de pagina kan ik niet zien welk script gebruikt wordt.

Ik denk wsMos/wsMos2.php
De regelnummers hieronder kunnen verschillen door aanpassingen in de settings van het script.

Maak dus altijd een kopie voordat u het script wijzigt.

Ongeveer regel 128 staat er nu[size=2]
Code: Selecteer alles
$mos_array[$keymax]['weersymbool_12u']   = (float) $verwachting->weersymbool;
verander in       
$mos_array[$keymax]['weersymbool_12u']   = (float) $verwachting->weersymbool_12u;
[/size]Ongeveer regel 162 staat er nu [size=2]
Code: Selecteer alles
$mos_array[$keymin]['weersymbool_12u']   = (float) $verwachting->weersymbool;
verander in       
$mos_array[$keymin]['weersymbool_12u']   = (float) $verwachting->weersymbool_12u;
[/size]Succes, Wim