Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wthus
#9923
Kan iemand vertellen wat Twitter is en waarom het zo onoverzichtelijk is en verder op het gezicht ook niets voor lijkt te stellen? Iedereen heeft het de laatste weken over Twitter sinds de crash van dat vliegtuig. :huh:
Door wsp
#9924
wthus schrijft:
Kan iemand vertellen wat Twitter is en waarom het zo onoverzichtelijk is en verder op het gezicht ook niets voor lijkt te stellen? Iedereen heeft het de laatste weken over Twitter sinds de crash van dat vliegtuig. :huh:


Hier ben ik het ook helemaal mee eens, dit zijn dingen wat eigenlijk belachelijk is, ook een shoutbox of roep maar.
Wat is de meer waarde?

Voor die gene die mij weer aanvallen ik ben niet negatief en vindt nieuwe dingen ook fijn en handig, als ze dit zijn.
Ik zie de meer waarde niet ervan en zoals op HWA dat de weer berichten worden geplaats, nou ja, ieder zijn mening, maar ik zal daar nooit een weerbericht of status van het weer op zetten en wil ook niemand aan vallen, als jullie dat willen moeten jullie dit doen, maar of het ten goede komt voor HWA?
Een mededeling van storing of zo, of dat een station eventjes uit de lucht is of zo vindt ik wel meer waarden, of mopjes en humor.
Ik vindt het zeer storend en geef alleen humor commentaar daar zo, daar vindt ik het wel fijn voor, maar de weer waarde's kun je ook op HWA op een overzichtelijke manier vinden.

Maar goed, het zal wel een Hype zijn en aan mij liggen :woohoo:

:laugh:
Door jansmit
#9925
wsp schrijft:
wthus schrijft:
Kan iemand vertellen wat Twitter is en waarom het zo onoverzichtelijk is en verder op het gezicht ook niets voor lijkt te stellen? Iedereen heeft het de laatste weken over Twitter sinds de crash van dat vliegtuig. :huh:


Hier ben ik het ook helemaal mee eens, dit zijn dingen wat eigenlijk belachelijk is, ook een shoutbox of roep maar.
Wat is de meer waarde?

Voor die gene die mij weer aanvallen ik ben niet negatief en vindt nieuwe dingen ook fijn en handig, als ze dit zijn.
Ik zie de meer waarde niet ervan en zoals op HWA dat de weer berichten worden geplaats, nou ja, ieder zijn mening, maar ik zal daar nooit een weerbericht of status van het weer op zetten en wil ook niemand aan vallen, als jullie dat willen moeten jullie dit doen, maar of het ten goede komt voor HWA?
Een mededeling van storing of zo, of dat een station eventjes uit de lucht is of zo vindt ik wel meer waarden, of mopjes en humor.
Ik vindt het zeer storend en geef alleen humor commentaar daar zo, daar vindt ik het wel fijn voor, maar de weer waarde's kun je ook op HWA op een overzichtelijke manier vinden.

Maar goed, het zal wel een Hype zijn en aan mij liggen :woohoo:

:laugh:


Dit is ook twitter [ul]http://twitter.com/meteoheemskerk[/ul]
Door petergroeneveld
#9926
Voor degenen die wat over twitter willen weten zie link of ga even googelen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Twitter

En Marcel jij ziet er de humor van in, bewust of onbewust heb je er ook al gebruik van gemaakt. Weer een ander zet serieus het weerbericht erop, moet kunnen natuurlijk. Wanneer er geen wolkje in de lucht hangt is het wat overdreven maar een orkaan in aantocht moet kunnen.

Je kunt er van allerlei korte berichtjes mee versturen mits natuurlijk niet mens-onterend of beledigend, voor alles en nog wat kun je het gebruiken, iedereen valt zo'n berichtje direct op en kan of mag er dan op reageren.
Door wsp
#9927
petergroeneveld schrijft:
Voor degenen die wat over twitter willen weten zie link of ga even googelen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Twitter

En Marcel jij ziet er de humor van in, bewust of onbewust heb je er ook al gebruik van gemaakt. Weer een ander zet serieus het weerbericht erop, moet kunnen natuurlijk. Wanneer er geen wolkje in de lucht hangt is het wat overdreven maar een orkaan in aantocht moet kunnen.

Je kunt er van allerlei korte berichtjes mee versturen mits natuurlijk niet mens-onterend of beledigend, voor alles en nog wat kun je het gebruiken, iedereen valt zo'n berichtje direct op en kan of mag er dan op reageren.


@Allemaal,

Kijk voor orkaan ofzo heb je zeker gelijk in, maar dat vermeldt ik ook erbij, dat is iets waar wij wat aan hebben, daar zie ik het nut ook van in.

Wat Jansmit heeft gemaakt vindt ik zeker perfect en mooi uitzien, dit gebruikt jan voor zijn eigen station en heb je wat aan.
Dat is spicifiek gericht op weer melding op Jans site.

Op HWA vindt ik het soms niet zo leuk om de weer berichten te lezen, maar nogmaals dat is mijn mening, zou er nu 20 cm hagel vallen, dan vindt ik het fijne informatie, maar niet de graden en vocht wat ik ook zo kan terug vinden, moet iets zijn wat inderdaad afwijkend is.

Maar nogmaals, dit is mijn mening en die ehoeft absoluut niet iedereen te hebben, extreemen graag gewoon data liever niet of zoals Jan zijn eigen site met twitter wat ik trouwens perfect mooie vindt, ik geef ook iets toe als het daadwerkelijk interessant is ;-)
Daarbij ben ik slecht in verwoorden van dingen, terwijl als wij aan de tafel zouden zitten een heel ander gesprek is, met lachen erbij hoor en met tikken kan het zeer bot overkomen wat niet de bedoeling is van mij.

Helaas zit ik zo in elkaar, ook als wij bij kennissen komen di everbouwd hebben of andere slaapkamer hebben, ik geef mijn mening en niet de mening wat mensen willen horen en achteraf denken van bah wat een kleur ;-)