eugel schrijft:
mooi script maar hoe krijg ik de data erin? En de weersymbolen?
gebruik nu dus de orginele Mos verwachting van "het weer actueel"
wil nu ook wel eens stoeien met jullie script. Maar snap niet helemaal hoe ik nu de mos data en de symbolen in dit script moet krijgen. Kan ik dat ergens downloaden? of hoe werkt dat?
Kunnen jullie me verder helpen?
Groeten Marcel.
Marcel, je heb groot gelijk, zat gisteravond in mijn auto richting mijn werk en dacht hier ook al aan, ik dacht: hierop kunnen we wachten met zulke vragen, en je heb nog groot gelijk ook.
Ben met deze vraag al bezig, heb rondgemaild om toesteming te krijgen van de mensen die hebben meegeholpen om dit voor elkaar te krijgen.
Zonder hun toesteming ga ik niet zomaar wat plaatsen, als ik toesteming krijg dan kan dit op 2 manieren, ik kan alles in 1 .zip file doen en het dan hier op het forum zetten of jullie moeten mij via een PB (Peroonlijk Bericht) via dit forum jullie e-mail adres aan mij doorgeven zodat ik de .zip file naar jullie toe kan sturen.
Word in ieder geval aan gewerkt.
Ron kwam met een mailtje (onder weg naar mijn werk) met de mededeling dat er nog iets niet goed zit, had dit zelf ook al gezien maar verder geen aandacht aan besteed.
Namelijk bij de dagen had ik "Nacht" staan, maar dit "klikt" niet echt daar het ook nog overdag moet worden, zit vreemd in elkaar.
Nu heb ik dit veranderd in bijvoorbeeld: Maandag Morgen en de volgende Maandag Overdag.
Nu kom ik uit de nachtdienst en ben even niet zo helder, weten jullie misschien een goede bewording hier voor??
Kijk even op mijn site hoe het er dan nu uitziet: >>
Link <<.
Bedankt alvast, ga nu even een paar uur pitten.
Rik