Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jorissynaeve
#11452
Sinds vandaag is er een nieuwe mos.php versie beschikbaar die er voor zorgt dat de MOS XML ingelezen en gebruikt kan worden.
Mensen die aangemeld waren op deze functie hebben een mail gekregen met de nieuwe versie.
Mensen die nog niet aangemeld zijn maar ook willen gebruik maken van het script, kunnen mij steeds een pb sturen waarin jouw emailadres staat. De versie zal dan opgestuurd worden.
Meer info kan je vinden op: http://usr260508.i-net.be/HWAMOS/voorbeeld/
Door Regards
#11474
Ben bezig geweest naar aanleiding van de nieuwe mos.php van Joris.

Heb de verwachting.php helemaal op nieuw gemaakt daar ik anders de nieuwe functies van Joris niet kon gebruiken.
Indeling is nu anders geworden, hij is nu wel breder geworden, dit ging niet anders.
Zou graag jullie mening willen en of er nog wat te verbeteren valt, er zit alleen 1 probleem op die ik nog niet weet op te lossen, het bovenste blok en de onderste blok zullen waarschijnlijk als de update van 23:55 is geweest te groot zijn, als iemand weet hoe ik dit kan oplossen hoor ik het graag, gebruik nu: width="841px" voor de breedte, deze zou eingelijk automatisch zich aan moeten passen naar de tussen liggende blokken, dit komt omdat er nu 9 rijen zijn (moment van dit schrijven) en na de update van 23:55 uur 8 rijen.

Ben ook nog bezig met de dagen hoe ik dit moet oplossen wat het beste is.
De bovenste regel in de dag is de nieuwe functie die Joris heeft gemaakt.

Hier de >> Link << naar de voorbeeld (het is de eerste script die je ziet).

Gr Rik