Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door riccardo75
#65336
Ben nu al een tijdje aan het puzzelen om me webcam op me homepage te krijgen ik gebruik een Foscam FI9803P die ddns upnpftp en p2p aankan in de camera zelf
ik draai met meteobridge tp link en een oregon wmr80

nu had ik hem eerst via wu draaien maar dat is een timelapse en werkt vaak niet,

nu heb ik hem via de ftp stand op angelcam draaien http://borgbrugcam.click2stream.com/
dat is gratis met een paar adv banners, maar nu het mindere gedeelte als ik een embed
code wil hebben daar moet ik diep in de buidel tasten. ik kan hem niet zo in mijn leuven template verwerken. heb al veel geprobeerd. maar gaat niet werken hij moet gewoon onder een knop komen in de template hoofdpagina die hem doorverwijst naar de site.

iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en weet welke stream dienst wel gratis een embed code versterkt ?

cam xp is geen optie die vernaggelt de instelling van mijn type foscam, en moest alles terug zetten naar fabrieks instellingen

mvg Riccardo
Door ws vreewijk
#65337
Hallo ,

Webcam xp

Je kan wel degelijk instellen welke resolutie je wil draaien dus. Plaatje word echt niet vernacheld mischien heb je die instelling niet gerbuikt?

Gratis mini klein bannertje onderin .
En je kan er direct je code knippen en plakken.

Zoek even op google en lees je wat in als er daarna vragen zijn laat maar weten.

Zie mijn website midden in voor live beelden en helemaal onder een plaatje wat elke 10 mipnuten word ververst.

Gr Chris
Door riccardo75
#65346
hey chris. nee mijn camera was niet geschikt, heb ze van webcam xp een mail gestuurd ze moeten op mijn cam om techecken. hebben nu een uodate met de goede drivers wsch.
een kennis van me heeft het wel voorelkaar gekregen in angelcam :)
zo lang dit goed draait laat ik het zo staan
als je wilt mag je wel ff checken en je mening geven hoe het draait ;)
Door ws vreewijk
#65347
Nou is prima plaatje toch,en een zeer leuke webcam locatie ziet dr zeer nostalgisch uit.
Voldoende lucht zichtbaar,een paar bomen zodat je mooi de wind waar kan nemen.
Niks meer aan doen.

Gr Chris