Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door CeesT
#68421
LS,

Afgelopen nacht heeft mijn trouwe oude Ziggo Ubee modem de geest gegeven. Samen met een engineer van Ziggo zijn we tot de conclusie gekomen dat hij dient te worden vervangen.

Dan zou je zeggen stuur op dat ding sluit aan en gaan met die banaan maar het schijnt sowieso al een dag of drie te kunnen duren eer dat ding hier is en dan moet ik er nog mee gaan stoeien omdat ik een complete infrastructuur achter de modem heb zitten die weer zal moeten gaan functioneren samen met het nieuwe modem. Ik moet even afwachten hoe e.e.a. zich ontwikkelt. Ik wil zo toch even proberen MeteOosterhout via een wifi hotspot aan de gang te slingeren maar ik heb geen idee of dit lukt. Als het lukt is het mooi anders moet ik even afwachten en is er geen data beschikbaar.

Hoewel ik er niet veel aan kan doen bij deze toch mijn welgemeende excuses voor het eventuele ongemak.
Door CeesT
#68426
Zo...,

Waar de meest eenvoudige webwinkel het tegenwoordig presteert om een bestelling standaard de andere dag te leveren mits voor 23:00 uur besteld en waar de Bol.com's en andere grote jongens het zelfs voor elkaar krijgen om op zondag en zelfs nog dezelfde dag te leveren komt een grote speler als Ziggo toch erg mager uit de bus met een leveringstermijn van 3(!!!) dagen en dat terwijl een betalende klant verstoken is van het product waar hij of zij voor betaalt.

Maar goed, vanmiddag werd het nieuwe modem geleverd. Natuurlijk niet hetzelfde als het oude maar een andere. Het aansluiten en implementeren ging wonderwel snel en eenvoudig en inmiddels werkt alles weer.

Kortom, MeteOosterhout doet weer mee en levert data.