Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door Meteo Alphen
#3225
Beste allemaal. Hoewel ik druk ben om ons weerstation op de website goed voor elkaar te krijgen heb ik nogal een vervelend probleem. Ik heb pas het weerstation Oregon Sientific Pro WMR 200 aangeschaft. Nu blijkt de software niet te werken op het internet. Ik kan wel alles thuis bekijken maar wanneer ik meer vraag van het systeem om het èèn en ander via internet te plaatsen is dit niet mogelijk. Tevens is het een Engelse versie wat voor je bezoekers niet erg geweldig is als je het weer op de site moet gaan zetten. Ik heb van alles gedaan inporteur noem maar op. Nu is mijn vraag weet iemand van jullie software die gebruikt kan worden voor dit type weerstation? en heel graag Nederlandse taal. En iets wat wel volledig werkt. Heb nu Weather Display versie 10.37f Basic

Wie weet komt er hulp!

Bedankt vast Roel

Meteo Alphen
Door Luc
#3227
jansmit schrijft:
Je moet de probeer versie downloaden van Weather Display die werkt goed met de wmr-200 [url]

Waar kun je deze downloaden? De URL gaat naar jouw website :P
Door Meteo Alphen
#3338
Hoi beste weather friends. Wat ik wil weten is hoe kan ik mijn language.ini bestand laten opnemen in mijn weerstation. Hij is namelijk nu vertaald in het Nederlands. Of moet ik nu een geheel nieuw display aan maken.


Greetings Roel:S
Bijlagen
Screenshot.jpg
Screenshot.jpg (6.57 KiB) 6229 keer bekeken