Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door kluijfhout
#50459
met behulp van studio webdesign heb ik een begin gemaakt om een website te bouwen.
Na lang proberen heb ik het voor elkaar gekregen om current.html in de website te krijgen. (frame met gekoppeld document)
Echter de gif plaatjes zijn niet te zien. Ik heb alle plaatjes in dezelfde map gezet als het html document.

ik ben nog een leek in heel het html gebeuren.
Suggesties?
Door WeerStationWoerden
#50464
Beste Johan
Kijk waar je plaatje staat en copy/plak de url
Als voorbeeld !!! : http://www.weerstation-woerden.nl/funny.gif
Ga in Studio webdesign naar invoegen - afbeelding – koppelen naar extern bestand
Voer nu de url in dus http://www.weerstation-woerden.nl/funny.gif
druk op oké
nu kan je het frame nog wat groter en kleiner maken door simpel weg het frame uit te treken

ga nu naar bestand – voorbeeld bekijken van site - pagina in internet explorer bekijken

ik hoop dat je hier wat aan heb ?
mvg Gert
Door kluijfhout
#50499
Beste Fred,

Bedankt voor je reactie.

Het gaat om plaatjes die in een pagina horen te staan die ik al op de pagina heb gezet. Het is de webpagina van wetterstation. Normaal staan hier gif plaatjes, nu zie je rode kruisen in de pagina staan.
Door wvdkuil
#50504
Hallo Johan ,
Kun je een link zetten naar je website?
Dan kunnen we zien wat er aan de hand is en in de html van de pagina kijken.
Zonder dat kunnen we alleen raden wat er aan de hand is,

Succes, Wim
Door jango
#50505
kluijfhout schrijft:
Beste Fred,

Bedankt voor je reactie.

Het gaat om plaatjes die in een pagina horen te staan die ik al op de pagina heb gezet. Het is de webpagina van wetterstation. Normaal staan hier gif plaatjes, nu zie je rode kruisen in de pagina staan.