Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door eugel
#3068
Hallo,
ben geregeld aan het stoeien met WSWIN. Prima programma alleen er gaat veel tijd inzitten om alles te begrijpen.;)

Ben nu bezig met de instellingen van mijn helderheids solar. Mijn vraag is: Wat zijn jullie instellingen? heb ter verduidelijking een voorbeeld van mijn instellingen bijgevoegd.
Wie kan me hier mee verder helpen? Of zijn mijn instellingen zo goed?

Groeten Marcel Eugelink.

http://www.middenweg.com/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=11
Door Eckie76
#3096
Welk weerstation gebruik je?

Ik kan je helaas niet helpen, aangezien ik niet met deze instrumenten werk. Heb je de Help-functie in WS Win al goed doorgelezen?
Door eugel
#3101
Eckie76 schrijft:
Welk weerstation gebruik je?

Ik kan je helaas niet helpen, aangezien ik niet met deze instrumenten werk. Heb je de Help-functie in WS Win al goed doorgelezen?



Werk hier met de WS2500PC uitvoering. Hep de helpfile wel doorgelezen. Hier staat ook wel een voorbeeld in, maar volgens mij is dit naar duitste maatstaven. Wou wel eens weten of er hier in nederlans ook weeramateurs zijn die hier ook mee bezig zijn geweest.

het werkt op zich wel prima de instellingen uit het voorbeeld maar ben nu eenmaal nieuwsgierig naar andere meningen of oplossingen.

Groeten Marcel.