Algemeen forum voor discussie over de website

Welke functionaliteit heeft voor jou prioriteit?

Moderator functionaliteit voor beheer extremen/wijzigen upload files
5
25%
Historische gegevens van stations
1
5%
Beheerpagina voor het eigen weerstation
8
40%
Overzetten data van oude forum
6
30%
Anders (reageer in een reactie)...
Geen stemmen
0%
Door heersje
#72111
Dank Wim voor je reactie,

De timestamp op de file wsFctHwaPage4.php is van midden 2018 en voorheen heeft dit altijd gewerkt. Ik heb al een tijd HWA forecast niet meer op de openingspagina en daarom was het me niet opgevallen maar voorheen weet ik 99% zeker dat ik met deze ID en HASH mijn gegevens opgehaald heb en niet die Akkrum.
Ik heb het HWA ID en hashcode niet aangepast. Ze zijn ook identiek aan de settings in wsUserSettings.php. Ik kan geen mail van Luc terugvinden waar mij ooit deze waarden vergeven zijn maar ik kan in ieder geval niet zelf een juiste hashcode verzonnen hebben tenzij Akkrum de default waarden waren in je script (en dat lijkt me niet).
Mijn veronderstelling is dus dat in de omzetting naar HWA 2 waar de nieuwere stations niet in de backup bleken te zitten mogelijk iets mis gegaan is met toewijzing van IDs. Mogelijk is 'mijn' ID vergeven aan Akkrum? Mogelijk hebben ALLE nieuwere stations dit ID?
Hebben de moderators toegang tot de vergeven IDs en indien ja zou ik per PM mijn huidige ID en HASH kunnen ontvangen?

vriendelijke groet

naschrift: ik stel vast dat het nieuwe ID aan mij toegewezen 655 is. Ik zou graag via PM de bijbehorende hash ontvangen.
Door heersje
#72121
Je ID kun je halen uit de web banners die bij je station horen. En het jouwe is, oei, :twisted: :evil: 666
De hash zal veronderstel ik alleen Luc uit de database kunnen halen, ik heb een PM naar de moderatoren gestuurd met dit verzoek en wacht het rustig af
Gebruikersavatar
Door Luc
#72134
Ronnie schreef: 30 apr 2020, 20:40 Is er misschien een mogelijkheid om mijn SecurityCode te krijgen voor mijn MOS verwachting?

Ron Louwrink
Zie PM
Gebruikersavatar
Door Luc
#72135
emmenzuidwest schreef: 24 apr 2020, 12:20 Ik zal ook graag mijn nieuwe HWA ID en Hash willen ontvangen.
De oude werkt niet meer en ik moest opnieuw registreren.
Zie PM
Gebruikersavatar
Door Hans (Holsloot)
#72431
Inmiddels, weer een aantal maanden verder, zal ik nog één laatste keer zeuren/drammen/jengelen over of er nog concreet zicht is op de uitkomst van deze poll, namelijk het weer terug online komen van de beheerpagina voor stationseigenaren.

Er heeft zich een nieuw argument aangediend waar ik nog niet eerder bij stil stond, en dat is het kunnen verklaren/verdedigen van ongewone meetwaarden t.o.v. stations in de directe omgeving. Zo zit ik hier met een tien meter hoge meetmast op een grote open vlakte en dan wijk je al snel flink af van de omliggende stations. Het kunnen toevoegen van deze informatie kan bij andere stationseigenaren dan een verklaring bieden waarom de meetwaarden zo zijn zoals ze zijn.
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#72432
Inderdaad.
Zulke info zou deel moet zijn van de stationsbeschrijving, en heeft mogelijk invloed op de stationsclassificatie.
.
Als in het bovengenoemde een verbetering/correctie moet worden aangebracht, is het natuurlijk wel 'handig' als zijn beheerpagina bereikbaar is voor de stationsbeheerder:
een omweg via moderator en/of systeembeheerder werkt alleen belemmerend/vertragend.
Gebruikersavatar
Door roelof
#72894
Hans (Holsloot) schreef: 13 aug 2020, 21:49 Inmiddels, weer een aantal maanden verder, zal ik nog één laatste keer zeuren/drammen/jengelen over of er nog concreet zicht is op de uitkomst van deze poll, namelijk het weer terug online komen van de beheerpagina voor stationseigenaren.

Er heeft zich een nieuw argument aangediend waar ik nog niet eerder bij stil stond, en dat is het kunnen verklaren/verdedigen van ongewone meetwaarden t.o.v. stations in de directe omgeving. Zo zit ik hier met een tien meter hoge meetmast op een grote open vlakte en dan wijk je al snel flink af van de omliggende stations. Het kunnen toevoegen van deze informatie kan bij andere stationseigenaren dan een verklaring bieden waarom de meetwaarden zo zijn zoals ze zijn.
Het blijft inderdaad erg stil bij Luc.Ook ik wil graag wat dingen veranderen in de setting van mijn weerstation.Op deze manier gaat de aardigheid er wel een beetje af. Ik kan me voorstellen dat hij het druk heeft maar wanneer je een belofte doet moet je wel proberen om deze na te komen
Roelof(meteo-sleen.nl)
Gebruikersavatar
Door pdw112
#73607
Is er al zicht op wanneer we weer de gegevens van onze stations kunnen aanpassen??