Algemeen forum voor discussie over de website
Door baroman
#42176
Wietse schrijft:
Overijse schrijft:
Ik vind een vergelijkinsgrafiek super, maar niet op de manier hoe het nu gaat.
We proberen juist onderscheid te maken tussen, beschutte-, stads- en vrijestations.
Echter gooien we bij de grafiek alle gegevens bij elkaar en maken we er een leuk gemiddelde van om vervolgens mee te vergelijken.

Ik vind dat je dan de stationsclassificatie ook wel kan afschaffen, want nu is de toegevoegde waarde hiervan nul.


Vind het wel grappig volgen op het ogenblik, door sommigen de hemel ingeprezen door anderen de grond in geboord. Voor iedereen goed doen kan nooit en was te verwachten.

In mijn ogen is de gemiddeldegrafiek is niet bedoelt om juist op die middellijn te meten hé (dus niet beginnen prutsen om juist op die lijn te zitten), maar eerder een instrument waarmee je kan zien waar er uitschieters zijn of op welk ogenblik en zo een oorzaak te zoeken of te vinden.

@Wietse,

Wel leuk om zien dat je je eigen stadsstation op je eigen site vergelijkt met KNMI stations ook volledig vrijstaand denk ik dan.

En op Awekas maakt men ook geen onderscheid tussen Stads-,beschutte of vrijstaande stations, integendeel daar neemt men nog het gemiddelde van alles in een straal van 60 km en eens per uur.

[spoiler]Pfff elk doet er zijn goesting mee, voor velen zal het goed zijn voor anderen erover dat elk zijn eigen conclusie trekt.[/spoiler]

I rest my case.

Grtz
Kris

Kris, wat heeft mijn website met HWA te maken? Dat ik een overzicht van nu nog alleen KNMI stations weergeef betekent niks voor deze website.
En Awekas, ook al zoiets wat hebben wij daar mee te maken? Omdat een ander het doet doen wij het ook :S?
Ik dacht dat we samen met z'n alleen het beste een visie bij een kunnen brengen en dan afwegingen maken.
Maar dit lijkt eerder een gevecht op de man, ik stop dan bij deze met mijn bijdragen op het forum.
Wat dat betreft zou ik een heel lang verhaal kunnen maken in het topic "Ongenoegen over het forum", maar ik bespaar me de moeite.
Tot ziens!



Beste Wietse

Dit is harde taal, maar kun je er beter geen nachtje over slapen? :whistle:
Dan dingen doen of zeggen waar je later spijt van hebt:( .

Ronnie..
Door tjabine
#42595
Met dit bewolkte weer is het wel ideaal om te kijken of de basis van je station
wel klopt met de rest om je heen.

Gr Ron.

Bijlagen
grafieken_gemtemp-5ac1377bb9e2711d1cfefbfdabafe059.png
grafieken_gemtemp-5ac1377bb9e2711d1cfefbfdabafe059.png (7.63 KiB) 1306 keer bekeken
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9