Algemeen forum voor discussie over de website
Door SpeedyGJ
#70526
Wat een verhaal! Tja niks staat stil natuurlijk, dat de website over de kop moest was me wel duidelijk.
Ik kan me betreft de kinderen me wel in vinden, vroeger had ik voldoende tijd om aan dingen te werken maar dat is inmiddels ook wel voorbij. De kids zijn 5 en 9 en vragen best veel aandacht.

Dit is ook 1 van de reden dat ik ben gestopt met het weerstation gebeuren.

Goed gelukkig gaat alles goed en komt er toch weer een doorstart! Misschien dat ik me volgend jaar weer kan aanmelden, alleen de zin in hebben moet er natuurlijk wel zijn ;)
Door Snarf2000
#70542
Hee Luc,
Leuk je weer eens te zien op het forum :)

voor wat betreft de forumdatabase, Het zou eeuwig zonde zijn als al die (al is zoms iets wat gedateerd) verloren gaat.
Er staat voor velen een schat aan informatie in, welk ook tevens een mooi naslagwerk is.
10 jaar forum informatie gooi je niet zo maar weg.

Het moet toch mogelijk zijn om met jou ervaringen met databases een query te maken die je kan importeren in een database van een ander cms systeem.
Je hebt eerder hele moeilijke query's moeten maken, en dit gaat jou ook vast lukken.


Ik hoop dat je de draad weer flink op kan/gaat pakken.
Jou afwezigheid is een groot gemis onder de leden.
Oudere leden merken jou afwezigheid ook en blijven waarschijnlijk daardoor ook meer weg.
Ik zelf ben daar ook schuldig aan.
Vroeger keek ik meerdere keren per dag, maar tegenwoordig zie ik HWA soms toevallig tussen mijn snelkoppelingen staan.

Een schip heeft een kapitein nodig, en zonder kapitein drijft het alleen maar verder stuurloos weg.

Wat hebben we vroeger een leuke tijd gehad met HWA.
Uitjes naar het KNMI of naar Meteo Consult.
Een samenwerkingsverband met diverse instituten en soms nog in het nationale nieuws.

Dit kan weer.
Maar daar hebben we jou wel voor nodig.
We kunnen HWA weer net zo krijgen als voorheen.

En vanaf deze kant ook een grote pluim naar Kris en Wim.
Zonder deze heren was HWA al lang volledig onderuit gegaan.


Succes met de wederopbouw/verbouw/nieuwbouw van [size=5]HWA 2.0[/size]

Welkom terug.

En een vriendelijke groet.

Frans
Door Wietse
#71207
Vernieuwing van HWA staat in Q1 2018 op de planning. Dat moet alles veel dynamischer, makkelijker maken. Ook voor beheer.

En is er al iets gebeurd op dit vlak? Al is het enkel alleen al aan de beheer kant zodat ook de moderatoren in principe alles kunnen.

Daarnaast is automatische https support een pre, want hoe dat nu gaat is wel heel erg amateuristisch.
Door Overijse
#71209
Wietse schrijft:
Vernieuwing van HWA staat in Q1 2018 op de planning. Dat moet alles veel dynamischer, makkelijker maken. Ook voor beheer.

En is er al iets gebeurd op dit vlak? Al is het enkel alleen al aan de beheer kant zodat ook de moderatoren in principe alles kunnen.

Daarnaast is automatische https support een pre, want hoe dat nu gaat is wel heel erg amateuristisch.

Brainwashing, heu brainstorming is begonnen. Met andere woorden, het startschot is gegeven. De kop is eraf.

We houden jullie op de hoogte.

Grtz
Kris