Algemeen forum voor discussie over de website
#71466
Na een week 'test draaien' met het nieuwe forum, zijn vanmorgen alle berichten van het oude forum hierin gemigreerd. Dat betekent dat het archief ook weer beschikbaar is op HWA2.0.

Wat betekent dit voor jou:
  • De users van het oude forum zijn niet overgezet.
  • Bij oude berichten staat de naam van de 'poster' zoals gebruikt in het oude forum, maar dat is slecht een tekst.
  • Je kunt dus ook niet kijken hoeveel, welke berichten door die oude gebruiker zijn geplaatst
  • Om deel te nemen aan HWA2.0 moet je een nieuw account registreren. Indien mogelijk gebruik dan dezelfde account naam voor als voorheen. Zeker als je veel op het oude forum geschreven hebt of een weerstation hebt aangemeld op HWA.
Door de server crash missen berichten tussen 30 april 2018 en 2 november 2019. Verder zijn foto's/attachments zoveel mogelijk ook mee overgenomen. Maar de migratie/het overzetten daarvan is niet voor alle berichten en bijlagen gelukt.

Ik ga nu nog proberen een redirect te maken van de oude forum urls, naar de nieuwe. Dan komen bezoekers vanuit Google die zoeken op een bepaald probleem ook direct op de goede pagina binnen.

Veel plezier allemaal op het vernieuwde HWA forum!

Gr,
Luc
#71467
Luc schreef: 16 nov 2019, 09:56Ik ga nu nog proberen een redirect te maken van de oude forum urls, naar de nieuwe. Dan komen bezoekers vanuit Google die zoeken op een bepaald probleem ook direct op de goede pagina binnen.
Ook dit is gelukt. Bezoekers via Google zien nu ook het goede bericht.
#71491
Ontzettend mooi dat het gelukt is Luc.
De oude berichten zijn een gouden bron van informatie.

Ik weet dat je heel lang tegen updaten van de oude website hebt zitten aanhikken, maar nu had je geen keuze.
Toch mooi om te zien dat het je allemaal gelukt is en ik ben er blij mee (en denk dat ik daar niet alleen in sta👍).
#71495
WeerstationGraveNL schreef: 18 nov 2019, 08:25 Ik weet dat je heel lang tegen updaten van de oude website hebt zitten aanhikken, maar nu had je geen keuze.
Toch mooi om te zien dat het je allemaal gelukt is en ik ben er blij mee (en denk dat ik daar niet alleen in sta👍).
Ik heb het al eerder eens geschreven afgelopen week. Maar uiteindelijk ben ik ook blij met de server crash. Hoewel ik de afgelopen weken weinig heb geslapen, barst ik van de energie. En dat door het weer (actueel) ;-)