Algemeen forum voor discussie over de website
#71817
Hallo,

Aangezien ik op mijn emails geen enkele reactie krijg, stel ik mijn vragen hier maar want pm versturen naar een mod kan ook niet omdat ik nieuw lid ben hier.

Volgens het bericht op HWA 2.0 moet ik me registreren onder mijn oude gebruikersnaam, tja dat werkt dus niet want ik krijg een mededeling dat de gebruikersnaam al in gebruik is. Dus maar een nadere naam gekozen. (oude naam was teesee64) Wachtwoord vergeten functie werkt ook niet. Het liefst zou ik dus weer inloggen met mijn oude gebruikersnaam als dit mogelijk is.

Ik lever via mijn weerstation-lemmer (lemstervaart) data aan maar ik kan dus niet bij het beheer gedeelte komen van mijn weerstation op HWA.

Graag wil ik dus weet toegang tot HWA met mijn oude naam en ook toegang tot het beheer deel van mijn weerstation. Eventuele persoonlijke info om aan te tonen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben, kan ik per email verstrekken.

Alvast mijn dank voor de hulp in deze.

Groet,
Theo
#71820
phtvs schreef: 28 jan 2020, 15:25 Hallo,

Aangezien ik op mijn emails geen enkele reactie krijg, stel ik mijn vragen hier maar want pm versturen naar een mod kan ook niet omdat ik nieuw lid ben hier.

Volgens het bericht op HWA 2.0 moet ik me registreren onder mijn oude gebruikersnaam, tja dat werkt dus niet want ik krijg een mededeling dat de gebruikersnaam al in gebruik is. Dus maar een nadere naam gekozen. (oude naam was teesee64) Wachtwoord vergeten functie werkt ook niet. Het liefst zou ik dus weer inloggen met mijn oude gebruikersnaam als dit mogelijk is.

Ik lever via mijn weerstation-lemmer (lemstervaart) data aan maar ik kan dus niet bij het beheer gedeelte komen van mijn weerstation op HWA.

Graag wil ik dus weet toegang tot HWA met mijn oude naam en ook toegang tot het beheer deel van mijn weerstation. Eventuele persoonlijke info om aan te tonen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben, kan ik per email verstrekken.

Alvast mijn dank voor de hulp in deze.

Groet,
Theo
Hoi Theo,

Allereerst bericht goedgekeurd.

Je beheerpagina kun je in HWA 2.0 nog niet aanpassen, is nog in ontwikkeling.

Je oude naam. Vermoedelijk was je geregistreerd op de nieuwe HWA2.0 waar het forum nog niet inzat en zit daar het probleem. Ik bekijk dit en meldt me terug met mijn bevindingen.

Grtz
Kris
#71821
overijse schreef: 28 jan 2020, 21:50
phtvs schreef: 28 jan 2020, 15:25 Hallo,

Aangezien ik op mijn emails geen enkele reactie krijg, stel ik mijn vragen hier maar want pm versturen naar een mod kan ook niet omdat ik nieuw lid ben hier.

Volgens het bericht op HWA 2.0 moet ik me registreren onder mijn oude gebruikersnaam, tja dat werkt dus niet want ik krijg een mededeling dat de gebruikersnaam al in gebruik is. Dus maar een nadere naam gekozen. (oude naam was teesee64) Wachtwoord vergeten functie werkt ook niet. Het liefst zou ik dus weer inloggen met mijn oude gebruikersnaam als dit mogelijk is.

Ik lever via mijn weerstation-lemmer (lemstervaart) data aan maar ik kan dus niet bij het beheer gedeelte komen van mijn weerstation op HWA.

Graag wil ik dus weet toegang tot HWA met mijn oude naam en ook toegang tot het beheer deel van mijn weerstation. Eventuele persoonlijke info om aan te tonen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben, kan ik per email verstrekken.

Alvast mijn dank voor de hulp in deze.

Groet,
Theo
Hoi Theo,

Allereerst bericht goedgekeurd.

Je beheerpagina kun je in HWA 2.0 nog niet aanpassen, is nog in ontwikkeling.

Je oude naam. Vermoedelijk was je geregistreerd op de nieuwe HWA2.0 waar het forum nog niet inzat en zit daar het probleem. Ik bekijk dit en meldt me terug met mijn bevindingen.

Grtz
Kris
Hoi Theo aka teesee64,

Ben er al terug, heb je phtvs naam kunnen wijzigen in je oude naam. Bij deze ben je dus terug gekend als teesee64.

Was makkelijker dan ik dacht, blij dat dit probleem al van de baan is.

Zoals reeds eerder gezegd, er wordt hard gewerkt aan de beheermodule door Luc in z'n vrije tijd.

Grtz Kris
#71823
Hallo Kris,

Super!!!! Dank voor de hulp en het terug zetten van mijn gebruikersnaam.

Ik ben zelf een tijdje uit de running geweest ivm ziekte dus vandaar dat ik nu pas doorhad dat ik niet op het forum kon komen. Voor zover ik kan zien loopt mijn upload naar HWA goed, dus ik laat dat zo staan.

Groetjes,
Theo