Algemeen forum voor discussie over de website
#72533
Luc schreef: 08 sep 2020, 14:27 Pff, wat een hardnekkig iets. Na uren zoeken/proberen/testen heb ik de neerslag weer terug in de meteogrammen door de 3 uur neerslag samen te stellen uit de vorige 3 afzonderlijke uren. Ook de noordelijke stations hebben weer een meteogram. Echter daarin ontbreekt (soms) wat data in de originele feed van Met.no waar ik de data uithaal. Daarom is er soms geen weersymbool aan het begin of eind.

Aan het eind komt dit omdat de voor sommige stations minder dan 60 uur aan 1 uurs data wordt gegeven. Waarom dit in het begin voorkomt, heb ik nog niet onderzocht. Maar ik vermoed ook dat daar de feed iets later begint en geen data van het afgelopen uur heeft.

Anyway, we zijn weer een stap verder en zijn weer verwachtingen.
Hoi Luc, Het werkt inmiddels weer. Echter in het verleden was ook de verwachtte neerslaghoeveelheid zichtbaar als balken in de grafiek met daarbij aangegeven de hoeveelheid. De balken zijn nu helaas niet meer zichtbaar. Is dit nog op te lossen?

Groet,

Christian.
#72534
Ik kwam er inderdaad ook achter dat de neerslag momenteel niet werkt. Ik ben aan het onderzoeken waar dit aan ligt. Komt goed!
#73134
wseelde schreef: 07 sep 2020, 19:57 De meteogrammen doen het nog steeds niet. Hij geeft JpGraph error 25039
Er moet dus denk ik nog even naar gekeken worden.
Ik zie dit in ieder geval bij mijn eigen weerstation (Eelde)
ik ervaar nu exact hetzelfde.. Mijn link https://www.hetweeractueel.nl/includes/ ... php?id=328
werkt niet, terwijl andere wel lijken te werken.
Nog meer mensen met problemen??

Bij buurtstations in de buurt doen de meeste het goed, behalve heerde, epe en apeldoorn.