Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door hjr
#17193
Ik heb geprobeerd om hier een paar plaatjes neer te zetten maar dat is niet leesbaar, stuur maar ff een mailtje, dan krijg je ze wel via die route.
Bijlagen
weatherlink_1.jpg
weatherlink_1.jpg (105.37 KiB) 2869 keer bekeken
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#17241
Beste weercollega,s

De eerst stappen in de bouw van de website van weerstation klazienaveen zijn een feit.

Er word nog hard aan de site gewerkt,maar ben er zelf mee bezig met het een en ander te proberen, maar er moet nog veel gebeuren.

Voorlopig beginresultaat is te zien op www.weerstation-klazienaveen.nl/site wat later wordt teruggezet naar .nl

Met vriendelijke groet,

Martijn,

Weerstation Klazienaveen
Door Master
#17261
Hallo

Mag ik je een goede raad geven ?
Gebruik wel websave fonts (letertypes) voor de text, anders wordt het
vaak niet goed weergegeven, en de verschillen in firefox t.o.v IE
zijn ongeloofelijk. Elke pc heeft namenlijk niet alle soorten fonts, die jij hebt.
Als je echt mooie fonts bv in een kop of logo wilt gebruiken, laat dit dan omzetten naar illustratie's in je webdesigner software, of maak dit eerst in photoshop of
illustrator.
En maak je site niet met een te hoge resolutie, (Dus niet te groot) dan kunnen ook de wat oudere pc's en monitoren met een lagere resolutie de website in zijn geheel bekijken, zonder te hoeven scrollen.

Gr WST :)
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#17276
Hallo allemaal,

Klopt , het is nog lang geen proffesioneele uitziende website, maar ik ben dan ook een leek op dit gebied.

Het is ff spelenderwijs het een en ander proberen wat er tot nu toe zichtbaar is.

Maar uiteindelijk zal ik er met behulp van jullie en iemand die er meer verstand van heeft als ik wel uitkomen.


Ik heb er ook zelf niet de tijd voor om me er echt in te gaan verdiepen, maar uiteindelijk word het wel iets.

Met vriendelijke groet,

Martijn:)
Door wslangerak
#17278
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
... maar uiteindelijk word het wel iets ...


Tuurlijk Martijn, en mijn ervaring is dat je het het beste leert door het zelf te proberen.
Veel succes verder en je weet het: domme vragen bestaan niet!

Gr,
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#17290
Hallo Kees,

Inderdaad heh,

Maar ik moet er toch ff proffesionele hulp bij hebben want het zou mooi zijn als alles goed werkend per 01-01-2010 online kan.

Dat is beetje het streven nu,en begin je mooi gelijk in het nieuwe jaar met de metingen.

Mvg,

Martijn
Door weermaarssen
#17295
Hallo Martijn

Ik volg je een beetje, maar wat heb jij al een hoop geleerd voor iemand die een leek is op heb gebied van het bouwen van websites. Gefeliciteerd daarmee . Ga rustig door op je eigen manier met wat hulp hier en daar en je kom je er wel. En 1 jan 2010 is een mooie streefdatum, maar wat later mag toch ook wel?? Of niet soms?

Succes
Groeten Louis
Door wslangerak
#17625
Hoi Martijn,

Mijn complimenten voor je website, ziet er keurig uit!

Veel succes verder met de hobby.

Dan sluiten we dit topic hiermee gelijk af.

Gr,