Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door eugel
#48360
Hallo,

Sinds deze week krijg ik van mijn provider (hosting2go) weer de melding dat ik teveel FTP verkeer produceer. Men had diverse bestanden verplaats zodat mijn bezoekers geen "live weer" (update van 4 seconden) meer op mijn site kon bekijken. Een paar maand terug werd zelfs mijn site offline gezet voor een paar uur.
Omdat ik niet meer met hosting2go in discussie wil gaan ben ik van plan om mijn domein (site) te gaan verhuizen.
Ben dus op zoek naar een andere provider en heb inmiddels alwel wat op het oog waar mijn FTP upload geen problemen geeft.
Maar nu kom ik natuurlijk met de vraag: Hoe ga ik mijn huidige site verhuizen?
Hoe gaat dat in zijn werk? Ik draai nu met joomla en deze zal verhuist moeten worden.
Wie kan me op een simpele manier uitleg geven hoe dit in zijn werk gaat. Wat moet ik dus allemaal gaan doen om mijn huidige Joomla site te verhuizen naar een andere host.
Door Plaat
#48365
Er zijn diverse providers welke "gratis" je domein voor je verhuizen. Kijk wel even naar de voorwaarden want deze kunnen per provider sterk verschillen.