Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Koos
#72315
Aangezien mijn weercomputer (te) oud aan het worden is heb ik besloten om over te stappen op Meteobridge. Nu wil ik Meteobridge configureren voor 'Het weer actueel' maar loop tegen een probleempje aan. Mijn eigen website wordt gehost bij 'Mijndomein' en 'Mijndomein' ondersteunt alleen maar SFTP. Voor 'Het weer actueel' moet ik uploaden met FTP. Voor zover ik kan zien kan Meteobridge niet beide protocollen tegelijkertijd aan. Dus kiezen voor SFTP(22) of FTP (21). Is hier een oplossing voor?
#72316
Hoi Koos,

Als je alleen maar met SFTP kunt werken, dan gebruik je dat.
Ik laat altijd een hetweeractueel.txt uploaden naar mijn website en HWA haalt die steeds op.
Of je dat tekstbestandje nou met ftp of sftp naar je webspace upload, dat maakt voor HWA niet uit.

Probeer gewoon uit of je bestanden op je webspace kunt laten uploaden door Meteobridge en klaar is Kees, uh Koos :D
Door Koos
#72320
Hoi Peter,

Dank voor je antwoord. Het is gelukt. Mijn weerstation is weer te zien in 'HetWeerActueel'. Nu verder met het bouwen van een nieuwe website.

Gr. Koos